All in One

 

A Toyota új európai bemutatóterem-koncepciója a vállalat átalakulását jelzi a világ elsőszámú autógyártójából a világ ügyfélközpontú mobilitási szolgáltatójává. Az új európai bemutatóterem arculatot a franciaországi Eragny-sur-Oise-i Toyota márkakereskedő telephelyén mutatták be, amely a gyártó összes termékét és mobilitási szolgáltatását egy fedél alatt egyesíti – írja a Toyota News.

A Toyota a franciaországi Eragny-sur-Oise-ban található telephelyen mutatta be új elképzelését az európai kiskereskedelmi hálózatának jövőjéről. Ez megerősíti a Toyota márkakereskedők központi szerepét az ügyfelek számára nyújtott magával ragadó márkaélmény biztosításában, miközben a gyártó mobilitási vállalattá alakul. A Toyota megközelítése teljes mértékben összhangban van hosszútávú küldetésével, amelyet a „Beyond Zero” testesít meg, és célja a minden igényt kielégítő, emlékezetes vásárlói élmények biztosítása. Az új koncepció bevezetése a márka friss vizuális identitását kelti életre a bemutatóterem belső kialakításának segítségével, amely egy „ügyfélközpont” köré szerveződik – egy olyan élettér köré, ahol a vásárlók digitális módszereken és értékesítési szakértőkön keresztül is kapcsolatba léphetnek a márkával.

Az új márkakereskedésekben a vállalat termékeinek és szolgáltatásainak teljes skáláját dedikált részeken mutatják be, kezdve az új Toyota modellektől a Toyota Gazoo Racing termékeken, a bZ márkájú akkumulátoros elektromos járműveken, a hitelesített használtautókon és a vevőszolgálaton keresztül a Kinto mobilitási szolgáltatásokig. A különféle interaktív digitális érintkezési pontok személyre szabott helyszíni élményt nyújtanak az ügyfeleknek, lehetővé téve számukra, hogy felfedezzék a márka különböző oldalait, valamint termékkínálatát és mobilitási megoldásait.

A digitális élmény kiegészítéseként az ügyfelek természetesen a márkakereskedés szakértő munkatársaival is találkozhatnak, akik további személyre szabott tanácsokat és támogatást nyújtanak. Összességében az új bemutatóterem-koncepció lehetővé teszi a márkakereskedők munkatársainak, hogy az egyes vásárlói élményeket hozzáigazítsák, és egyedi igényeiknek megfelelően biztosítsák minden ügyfél számára.

„Új bemutatóterem-koncepciónk fontos lépést jelent azon törekvésünk felé, hogy vásárlóink számára a legvonzóbb elektrifikált mobilitási márkává váljunk. Az új kiskereskedelmi arculat friss márkaélményt, valamint munkatársaink számára új munkamódszert jelent. Minden termékünket és szolgáltatásunkat egy fedél alá hozzuk márkakereskedőink segítségével, ami így egy új vásárlói élményközponttá varázsolja a szalonokat. A vásárlók így digitális utazásukat egy emlékezetes helyszíni élménnyel egészíthetik ki, ahol értékesítőink biztosítják az alapvető emberi kommunikációt” – avat be Didier Gambart, a Toyota európai értékesítési, marketing és vevői tapasztalatokért felelős alelnöke.

A Toyota európai tevékenységeit 29 Nemzeti Marketing és Kereskedelmi Vállalatból álló hálózat támogatja 53 országban, összesen mintegy 3.000 értékesítési ponttal és 9 gyártóüzemmel. 2021-ben a Toyota 1.076.300 darab Toyota és Lexus modellt értékesített Európában.

Forrás: Toyota News