Januártól itt a Jaguár és a Land Rover
Az autókereskedés kész, már a műszaki átadása is megtörtént, úgyhogy semmi akadálya, hogy begördüljenek a szalonba a gyártó csúcsmárkái és az újesztendőt felfrissülve kezdhessék.
Januárban nyit a régió legújabb Jaguar és Land Rover autókereskedése és szolgáltató központja, miután sikeresen megtörtént a Váci út 76-80. alatt található szalon műszaki átadása. Az AutoWallis által hazánkban és a régió nyolc másik országában képviselt két ikonikus brit márka a jövő év elejétől egy olyan több, mint 2.200 négyzetméteres komplexumban várja az érdeklődőket, melynek kialakítása során az ügyfelek legmagasabb szintű kiszolgálása mellett a fenntartható működés is kiemelt szempont volt – számol be az eseményről honlapján az Autószektor.hu
Mindössze 8 hónap alatt elkészült az AutoWallis Csoport által képviselt Jaguar és Land Rover márkák legújabb budapesti, a Váci út és Megyeri út kereszteződésében található autókereskedése és szolgáltató központja, így szerdán megtörtént az épület sikeres műszaki átadása. Az épületben helyet kapott egy 874 négyzetméteres, 14 jármű kiállítására alkalmas bemutatóterem, egy 11 állásos, 650 négyzetméteres szerviz, melyben egy teljes műszaki vizsgasor is található, valamint egy 720 négyzetméteres terület egyéb kiszolgáló tevékenységeknek (munkafelvétel, raktár, irodák, stb.).
Antal Péter, az AutoWallis kiskereskedelmi üzletágának vezetője elmondta: az ingatlanfejlesztés teljes projektköltsége 2,8 milliárd forint volt. Az AutoWallis Zöld Finanszírozási Keretrendszerében leírtaknak, a beruházás során a fenntartható működést helyezték előtérbe: az ingatlan hőcserélős hűtő-fűtő rendszerrel üzemel, a zöld tetőn elhelyezésre kerülő napelemek második ütemben történő beüzemelését követően az ingatlan az AA energetikai besorolás elvárásait is teljesíti, emellett 7 darab e-töltő várja az ügyfeleket.
A márkák eddigi hazai eredményei azt mutatják, hogy van tér a növekedésre, amit alátámaszt az is, hogy idén több mint duplájára nőtt az értékesített gépkocsik száma 2020-hoz képest. A növekedést az eddigi, Budapest-központú értékesítés országossá bővítésével is támogatni kívánják, ennek érdekében több vidéki nagyvárosban tervezik a szalonnyitást – derül ki a tájékoztatóból.
Cash/fotó: Facebook