Tankolás mellett jól esik a kávé és a hot dog

 

A MOL átadta az ezredik Fresh Cornert. A vállalatcsoport mintegy hat évvel ezelőtt kezdte el a régió kilenc országában található töltőállomásait átalakítani a Fresh Corner koncepció jegyében, ma pedig már szinte minden második töltőállomáson friss ételkínálattal várja a vásárlókat, a kiváló minőségű kávék pedig még ennél is több helyen kóstolhatók meg.

A vendéglátásban az elmúlt évek során szerzett tapasztalatot két új helyszínen, Leányfalun és az M43-as autópályán, a Szent Gellért pihenőhelyen kamatoztatják tovább, ahol hamarosan nyit a vállalatcsoport első hazai, kifejezetten melegételeket kínáló egysége a Fresh Corner Restaurant.

A vállalatcsoport hat éve kezdte el töltőállomásait átalakítani a Fresh Corner koncepció mentén, ma pedig már 1000 helyszínen várják friss szendvicsekkel, pékáruval és hot doggal a vásárlókat. A pandémia ellenére regionális szinten 46 millió, ezen belül idehaza 9 millió csésze kávét adtak el. A hot dogból 10 millió fogyott régió szerte.

A MOL által készített fogyasztói kutatásokból kiderült, hogy az autósok többsége ma már többet igényel egy gyors tankolásnál: gasztronómiai élményt, rekreációt és változatosságot az utazás során. A Fresh Corner koncepció lényege pedig éppen az, hogy a finom kávén és harapnivalón túl minőségi időt kínál az utazóknak, annak minden szükséges kellékével. Egyre több helyen várja terasz, szabadtéri fitneszpark, gyereksarok, pelenkázó és kutyafuttató az utazókat.

A vállalat igyekszik alkalmazkodni a helyi sajátosságokhoz. A vendéglátásba beépítik a hazai Marché éttermekből szerzett tudást is. A magyar-román határátkelő előtti utolsó töltőállomás a tranzitigények kiszolgálására is felkészült: a kamionsofőrök számára zuhanyzót és mosdót, AdBlue kútoszlopot, az elektromos járművel utazóknak két elektromos töltőt is kialakítanak – olvasható sajtóközleményükben.

Forrás: MOL