Az A110 modell érkezik elsőként
A magyar Alpine Center megnyitását a Formula-1es Magyar Nagydíj gálaestjén jelentette be a Renault Hungária. A szalon Budapest egyik legnépszerűbb pontján, a Váci úton nyílik ősszel. Magyarország lesz az első azon országok között, ahol az Alpine nemzetközi terjeszkedése részeként bővíteni kívánja kereskedői hálózatát – olvasható a kiadott sajtóanyagból.
Megnyitja első magyarországi szalonját a Renault Group sportautó-márkája, az Alpine. A lépést a Formula-1 Magyar Nagydíjat megelőző gálaesten jelentette be Laurent Rossi, az Alpine ügyvezető igazgatója, Cedric Journel, az Alpine alelnöke illetve értékesítési és marketingvezetője, valamint Wachtler Tamás, a Renault Hungária ügyvezető igazgatója.
A szalonnyitás része az Alpine új nemzetközi terjeszkedési stratégiájának, melynek keretében a márka új piacokon jelenik meg és bővíti európai kereskedői hálózatát. A 60 négyzetméteres kiállítóterem Budapest egyik legnépszerűbb főútvonalán, a Váci úton helyezkedik el, ahol a márka legújabb arculati elemeivel felruházott bemutatóterem az Alpine-hoz méltó ügyfélélményt kínálja majd.
A Budapesti Alpine Center nevet viselő szalon üzemeltetője Magyarország legnagyobb gépjárműkereskedelmi vállalata lesz, amely sok éves tapasztalattal és megfelelő infrastruktúrával rendelkezik az olyan exkluzív márkák értékesítéséhez, mint az Alpine.
– A magyarországi szalonnyitás kulcsfontosságú lépés az Alpine európai terjeszkedése szempontjából, hiszen szeretnénk minél szélesebb körben megismertetni azt az egyedülálló sportos életérzést, amely az Alpine versenyzői DNS-én, és a Renault Group innovatív fejlesztésein alapszik – mondta Laurent Rossi, az Alpine ügyvezető igazgatója.
– Nagy öröm számunkra, hogy a magyar vásárlókhoz is elhozhatjuk a Renault Group sportautó-márkáját, az Alpine-t. – mondta Wachtler Tamás, a Renault Hungária ügyvezető igazgatója. – Először a legendás A110-es modell lesz elérhető a kínálatunkban, amely a hazai autóversenyzés történelmében is jelentős sikereket ért el, és amely a mai napig más sportautókkal össze nem hasonlítható fürgeséget, agilitást és vezetési élményt kínál. Ugyan a márka önálló üzletágat képvisel a Renault Csoporton belül, a magas minőségű, egyedi gyártásnak köszönhetően arra számítunk, hogy az Alpine a társmárkák eladásait is segíti, hiszen mind az Alpine, mind a Renault közúti modelljeiben alkalmazott technológiák a Formula-1 fejlesztésein alapulnak. Emellett a folyamatosan bővülő modellpaletta is lehetővé teszi majd az értékesítési darabszámok növekedését – tette hozzá a hazai leányvállalat vezetője.
Az Alpine modellek, a Renault Sport Cars és a Renault Sport Racing jelenlegi tevékenységei egy egységként egyesülnek az Alpine márkanév alatt. Az újonnan létrehozott szervezet „újgenerációs” autóipari márkaként kívánja kielégíteni a szenvedélyes, igényes, újdonságokra nyitott vásárlók igényeit – tudtuk meg.
Cash/fotó: automotor.hu