Oroszlánfejet ábrázol a címerpajzs
A Peugeot bemutatta új logóját, a balra néző, két lábon álló oroszlán a múlté. A 11. új embléma, hamarosan az autókon is felbukkan majd. Addig is érdemes hozzászokni az új címerállathoz, amely nem csupán a gépjárműgyártást szimbolizálja a jövőben.
A francia vállalatnak 1850 óta mindezidáig 10 logója volt, melyek fő motívuma a kezdetektől fogva a márka oroszlánja. Nemrég mutatkozott be a tizenegyedik változat, amely minden eddiginél karakteresebb, minőségibb, elegánsabb. A fenséges oroszlánfejet ábrázoló címerpajzsot a Peugeot Design Lab, azaz a Peugeot Global Brand Design központi csapata alkotta meg.
Legutóbb 2010-ben változott az embléma, de a gyártó úgy érezte, hogy itt az ideje az újabb arculatváltásnak, a döntéshozók elérkezettnek látták az időt egy frissítésre. Az időzítés abból a szempontból nem meglepő, hogy a Stellantis létrejöttével a Peugeot életében is új időszámítás veszi kezdetét. Az új emblémán a cég neve és az oroszlánfej is a címerpajzson belül helyezkedik el. A marketingesek szerint az logó új attitűdöt, új öntudatot és új életstílust jelent, ez a címeres megoldás egyébként azt hivatott szimbolizálni, hogy a Peugeot egy időtlen márka. A PR-gépezet az új betűtípusra is kitért, a leírtak szerint az fejezi ki mindazt, amit a francia autógyártó a múltban alkotott, amit a jelenben alkot és amit a jövőben alkotni fog – olvasható a kiadott közleményükben.
Cash/fotó: Peugeot Design Lab