Már az egész régióban gyűjthetők pontok és kedvezmények
Immáron nyolc országban, határokon átívelően használható a MOL-csoport digitális hűségprogramja, a MOL MOVE. A 2022 januárjában indított applikáció gyorsan népszerűvé vált, régió-szerte már 5,5 millióan regisztráltak (ebből Magyarországon 1,4 millióan). Az új fejlesztésnek hála a pontgyűjtés-alapú, kuponokat és különleges kedvezményeket kínáló, Magyarországon letöltött alkalmazást az itthoni MOL kutakon túl már Csehország, Horvátország, Szlovákia, Szlovénia, Románia, Szerbia és Lengyelország MOL-csoporthoz tartozó töltőállomásain is elfogadják.
Legyen szó egy utolsó adriai kiruccanásról, egy hétvégi túráról a Magas-Tátrában vagy egy koraőszi prágai városnézésről – a MOL MOVE mindenhova elkíséri a felhasználókat. A régió legtöbb országában mostantól ugyanúgy lehet gyűjteni a pontokat és kedvezményeket MOL-csoporthoz tartozó benzinkutakon, mint Magyarországon.
„A MOL MOVE digitális hűségprogramunk már 5,5 millió regisztrált felhasználót köt össze nyolc országban, és folyamatosan azon dolgozunk, hogy még több élményt és értéket nyújtsunk fogyasztóinknak. Ebben egy új lépés, hogy határokon átívelően is elfogadják innentől a MOL-csoporthoz tartozó töltőállomásokon a MOVE applikációt, függetlenül attól, hogy melyik országban töltötték azt le. Biztosak vagyunk benne, hogy sokak fognak élni a lehetőségekkel, hiszen a MOVE-os közösség elkötelezett és aktív, amit nem csak a regisztrációk folyamatos növekedése, de a tranzakciószámok emelkedése és a pozitív visszajelzések is alátámasztanak. A hűségprogram kiterjesztése fontos előrelépés a hosszútávú vállalati stratégiánk szempontjából is: az a célunk, hogy valódi közösséget formáljunk a vásárlóinkból, függetlenül attól, hogy a régió melyik országában élnek.” – mondta el Ratatics Péter, a MOL-csoport Fogyasztói Szolgáltatásokért felelős ügyvezető igazgatója.
Magyarországon és a régióban is egyre népszerűbb a MOVE
A két évvel ezelőtti bevezetés óta már több mint 1,4 millióan használják Magyarországon a MOVE-ot, akik heti szinten fél millió tranzakciót végeznek az applikáció használatával. Idén nyáron pedig az aktív Move felhasználók 48%-a részt vett az idei nyári nyereményjátékban.
Magyarország, Csehország, Horvátország, Szlovákia, Szlovéniában és Lengyelország után 2024-ben Romániában és Szerbiában is elérhetővé vált a MOL MOVE, így az applikáció már összesen nyolc országban van jelen, amelyet heti szinten milliók használnak tankolásukhoz, vásárlásaikhoz.
Üzemanyag-kedvezmények, kuponok, játék-alapú applikáció
A MOL a vásárlási szokásokhoz és az ügyfélelvárásokhoz igazodó, teljes mértékben digitalizált hűségprogramot indított 2022 januárjában. Az applikáció pillanatok alatt népszerű lett a vásárlók körében, mostanra pedig már 1.000.000 fölé nőtt a hazai regisztrált felhasználók száma.
A MOVE alkalmazásban a fiókok tulajdonosai nyomon követhetik pontegyenlegüket, a hűségprogramon belül elért szintet (Green, Silver, Gold, VIP), a korábbi tevékenységeiket, vásárlásaikat, valamint az elérhető kuponok és kedvezmények választékát is. A pontok gyűjtésével lehet szintet lépni, ahol az automatikus és egyre bővülő kedvezmények mellett személyre szabott kedvezmények várják a felhasználót.
A MOL MOVE kulcseleme a játék, azaz a gamifikált promóciók rendszere és az egymásra épülő kedvezmények struktúrája, ezt pedig kifejezetten kedvelik a fogyasztók: 2023-as, akkori 1 millió magyarországi felhasználók körében végzett felmérés alapján a MOVE használók 80%-a kifejezetten előnyösnek tartja a Silver szinttől elérhető állandó üzemanyag-kedvezményt, játékok között pedig a virtuális MOVE „kaparós sorsjegy” a favorit: a tagok 78%-a választotta ezt kedvenc funkciójának.