Kapcsolat

Magyarország, 1039 Budapest, Rákóczi utca 8.

Keressen minket elérhetőségünkön.

[av_textblock size=” font_color=” color=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” av_uid=’av-l2wz5fu4′ id=” custom_class=” admin_preview_bg=”]

750 ezer volt az eddigi csúcs

 

A február közepén indult BudapestGO felhasználóinak száma alig 3 hónap alatt átlépte a 750 ezret. A Budapesti Közlekedési Központ felmérésében részt vevők jelentős része maximálisan elégedett a szolgáltatással, és ajánlja is másoknak.

A BudapestGO felhasználóinak száma az alkalmazás februári bevezetése óta nagy számban emelkedett: az applikáció március 17-én érte el a félmilliót, május elején pedig már át is lépte a 750 ezres ügyfélszámot. Munkanapokon átlagosan 150 ezren használják az alkalmazást.

A BKK ügyfelei közül már 125 ezren vásároltak a BudapestGO segítségével különféle termékeket. Az applikáció a bérletes ügyfelek számára is nagyon hasznos, a népszerűségét jól mutatja, hogy az automatikus bérletmegújítás-funkciót is egyre többen használják. A digitális vonaljegyből az alkalmazás bevezetése óta több mint 340 ezer darabot vásároltak, a március eleje óta elérhető időalapú jegyet pedig már naponta 1000 utas vette igénybe.

A BudapestGO-ban az utazástervezés is egyre népszerűbb. Az egykori FUTÁR alkalmazás havi egymilliós átlagához képest a BudapestGO-val áprilisban már 1 millió 850 ezer utazást terveztek az ügyfelek.

Folyamatos megújulásban a BudapestGO

Az applikáció a bevezetése óta folyamatosan fejlődik. Az elmúlt napokban a februári induláshoz képest jelentősen gyorsabb lett a felszálláskor a kódleolvasás, amely javítja az utasok komfortérzetét. A BKK pontosabbá és gyorsabbá tette az útvonaltervezést is, amely elsősorban a hosszabb, átszállásokat is tartalmazó utazások esetén lehet előnyös. A közeljövőben újabb funkciókkal bővülhet a BudapestGO, megújul a kerékpáros szolgáltatás, illetve a járművön ülve is elkezdhető az útvonaltervezés.
[/av_textblock]

[av_image src=’https://taxisokvilaga.hu/wp-content/uploads/2021/10/Budapestfolia_hirdetes.jpg’ attachment=’19022′ attachment_size=’full’ align=’center’ styling=” hover=” link=’manually,http://budapestfolia.hu’ target=’_blank’ caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ copyright=” animation=’av-rotateIn’ av_uid=’av-kuehcr9o’ id=” custom_class=” admin_preview_bg=”][/av_image]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” av_uid=’av-l2wz663y’ id=” custom_class=” admin_preview_bg=”]
Kényelmes és felhasználóbarát alkalmazás

A BKK április elején egy online felmérést készített a vásárlók tapasztalatairól. A válaszadók visszajelzése rendkívül pozitív volt, az utasok fele maximálisan elégedett a szolgáltatás színvonalával. Az ügyfelek többsége részletesen is kifejtette a véleményét a BudapestGO által kínált lehetőségekről.

A felhasználók nagy része úgy látta, hogy az alkalmazás nagyon kompakt, mindig kéznél van, kényelmes és felhasználóbarát, egy helyen elérhető benne minden fontos funkció, és nem kell sorba állni a pénztáraknál, vagy az automatáknál.

Ezért érdemes BudapestGO-ra váltani

A FUTÁR applikációt felváltó BudapestGO széles körben szolgálja ki az ügyfeleket, az utazástervezés mellett már egyre több termék elérhető. Az alkalmazással egyetlen felületen lehet jegyet vásárolni, vagy tájékozódni a főváros aktuális forgalmi helyzetéről, továbbá a budapesti és a távolsági buszok mellett szinte minden nagyobb város helyi közösségi közlekedési eszközére is lehet jegyet, bérletet váltani. A BKK ügyfelei ismétlődően – kvázi előfizetéses jelleggel – minden hónapban automatikusan újravásárolhatják havibérletüket, a widget funkció segítségével pedig a megvásárolt jegyek és bérletek rögzíthetők a telefon főképernyőjén, ezért gyorsabbá vált a jegyérvényesítés és az ellenőrzés.

Forrás: BKK

[/av_textblock]