[av_textblock size=” font_color=” color=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” av_uid=’av-l1oou53t’ id=” custom_class=” admin_preview_bg=”]
Szuperalkalmazássá akar válni az Uber
Az Uber sárgataxi-foglalása csak a kezdete a vállalat ambiciózus terveinek, hogy „szuperalkalmazássá” váljon, és az ajánlatok kiterjednek a banki és mobiltárca-szolgáltatásokra is.
Az Uber nemrég azt mondta a befektetőknek, hogy a világ minden taxiját be akarja vonni az alkalmazásba.
Ha megnézzük a következő öt évet, egyszerűen nem látunk olyan világot, amelyben a taxik és az Uber külön léteznek. Túl sok minden van, amit mindkét fél nyerhet. Ezért tűztünk ki egy nagyon ambiciózus célt, hogy 2025-re minden taxit az Uberre helyezzünk.
A múlt hónapban tette meg első lépését, és megállapodást kötött az összes New York-i sárga taxival, ami azt jelenti, hogy minden hivatalos NYC taxisofőr, aki el akarja fogadni az Uber foglalásokat, megteheti.
A San Francisco Chronicle (via Engadget) arról számol be, hogy a vállalat nemrég írt alá hasonló szerződéseket.
Az Uber, amelynek fuvarmegosztó szolgáltatása megzavarta a taxiipart, most együttműködik az összes taxival San Francisco területén, tudta meg a The Chronicle.
Az Uber hétfőn aláírt megállapodása a Yellow Cab SF-fel és a Flywheel Technologies-szal azt jelenti, hogy a Bay Area utasai, akik uberes fuvart hívnak, láthatják, hogy a város 1075 taxijának egyike megjelenik, hogy az elkövetkező hónapokban fuvarozza őket.
A Financial Times arról számol be, hogy az Uber ennél tovább akar lépni, újraindítva a világjárvány előtti terveit, hogy egyablakos vásárlási alkalmazássá váljon minden utazási igény kielégítésére. Ez azt jelenti, hogy uberes repülőgép-, vonat- és buszfoglalásokat is végezhet az alkalmazáson belül.
[/av_textblock]
[av_image src=’https://taxisokvilaga.hu/wp-content/uploads/2021/10/Budapestfolia_hirdetes.jpg’ attachment=’19022′ attachment_size=’full’ align=’center’ styling=” hover=” link=’manually,http://budapestfolia.hu’ target=’_blank’ caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ copyright=” animation=’av-rotateIn’ av_uid=’av-kuehcr9o’ id=” custom_class=” admin_preview_bg=”][/av_image]
[av_textblock size=” font_color=” color=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” av_uid=’av-l1ooxgto’ id=” custom_class=” admin_preview_bg=”]
De a vállalat hosszabb távú ambíciói még tovább terjednek, mondja a lap.
Miután az elmúlt negyedévben 5,2 milliárd dolláros veszteséget könyvelt el, és a fő üzletágát a szabályozási terhek fenyegetik, arra törekszik, hogy még tovább bővítse jövőképét. „Azt akarjuk, hogy az Uber legyen a mindennapi élet operációs rendszere” – mondta Dara Khosrowshahi vezérigazgató szeptemberben.
Ebben a hónapban az Uber megvásárolta a Cornershopot az élelmiszerek szállítására irányuló erőfeszítések részeként. Mexikóban bankkártyákat kínálnak. San Diegóban drónnal tesztelik az ételszállítást. Chicagóban összeköti az embereket az ideiglenes műszakos munkával. Alsó-Manhattanben 200 dolláros helikopteres utazásokat kínál a JFK repülőtérre. Még a snuggling-as-a-service is több tucat városban jelent meg az Uber Kittens-en keresztül, lehetővé téve a felhasználók számára, hogy 15 perces „játékidőket játsszanak imádnivaló kiscicákkal egy gombnyomással”.
Connie Chan, az Andreessen Horowitz kockázatitőke-csoport partnere elmondta, hogy a népszerű fuvarmegosztó alkalmazások jó helyzetben vannak ahhoz, hogy szuperalkalmazásokká váljanak, mert már mindkét kulcsfontosságú összetevővel rendelkeznek: a gyakori felhasználók nagy közönsége és a beágyazott fizetések.
Ez azt eredményezheti, hogy az indonéz Gojek cég útját utánozza, amely 2015-ben motorkerékpár-taxi alkalmazásként indult, és ma számos szolgáltatást kínál – beleértve az olyan változatos területeket –, mint az otthoni karbantartás, a video streaming, a szépségápolás és a masszázs – olvasható az összeállításban.
Cash/fotó: Uber
[/av_textblock]