A fővárosi önkormányzat adó főosztályának felületén a Budapest Portálon, ahol eddig iparűzési adó-ügyeinket intéztük, most a következő közlemény fogad:
„Változás az ügyintézésben
Adóügyeit a jövőben az e-önkormányzat oldalon tudja intézni.
Ennek következményeként várhatóan augusztus 18-ig az ügyintézés csak korlátozottan, illetve a megszokottnál hosszabb ügyintézési idővel vehető igénybe. A korábbi ügyintézéshez képest fontos változás, hogy:
- Ebben az időszakban az E-önkormányzati Portálon az adószámla egyenleg nem tekinthető meg.
- Elektronikus fizetésre nincs lehetőség.
- A korábban érvényben lévő meghatalmazások alapján a meghatalmazottak augusztus 18-tól tudják az ügyeket intézni az E-önkormányzati Portálon. A meghatalmazások ismételt benyújtására nincs szükség.
Egyéb változások:
- Átmenetileg megszűnik az elektronikus (kártyás) fizetési mód.
- Megszűntek a Budapest Portálon elkészíthető és on-line benyújtható űrlap szolgáltatások.
- Megszűntek a Budapest Portálon található elektronikus szolgáltatások.”
A Fővárosi Önkormányzati adókkal kapcsolatos ügyeket ezentúl az ASP felületen lehet intézni. Erről majd később részletesen írunk. Előzetesen csak annyit, hogy nem lett egyszerűbb…
-oli-