Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal tájékoztatója

 

Felhívjuk adózóink figyelmét, hogy év végi zárási feladatok ellátása miatt a bankkártyás fizetési lehetőség 2022. december 19. és 2022. január 2. között szünetel.

Főosztályunk honlapja karbantartás miatt 2022. december 28. 24.00 órától 2023. január 2. 8.00 óráig nem lesz elérhető.

2022. december végén és 2023. január elején a Főpolgármesteri Hivatal ügyfélszolgálati irodáinak nyitvatartása az alábbiak szerint változik:

2022. december:

2022. december 27-30. között a személyes ügyfélfogadás valamennyi ügyfélszolgálati irodában (Központi Ügyfélszolgálat, Zöld Budapest Tanácsadó Iroda, Adó Ügyfélszolgálat, Idősek Információs Pontja, Hajléktalan Információs Iroda) szünetel.

Ebben az időszakban telefonos ügyelet az alábbiak szerint érhető el:

Központi Ügyfélszolgálat: minden nap 8-12 óra között a +36-1-327-1957-es telefonszámon

Adó Ügyfélszolgálat: december 28-án 8-16:30 között a +36-1-411-7010-es telefonszámon

2023. január:

 2023. január 2-án és 4-én az Adó Ügyfélszolgálat a Központi Ügyfélszolgálat helyiségében tart személyes ügyfélfogadást 8-16:30 között.

2023.  január 2-5. között a Zöld Budapest Tanácsadó Irodában az ügyfélfogadás szünetel.

A többi ügyfélszolgálati iroda nyitvatartása ebben az időszakban nem változik, a Központi Ügyfélszolgálat pénteki napokon továbbra is csak telefonon érhető el.

A Főpolgármesteri Hivatal épületében az ügyfélfogadás december 27. és január 6. között szünetel. A január 2-5. között papír alapon leadott iratanyagok feldolgozása január 9-én kezdődik meg.

oli