Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Kormány által kihirdetett humánjárvány veszélyhelyzet miatt a Főpolgármesteri Hivatalban

2020. november 16. napjától

az ügyfelek személyes fogadása határozatlan időtartamig szünetel,
az Adó Főosztály Ügyfélszolgálati Irodája zárva tart.

Az Adó Főosztályon a munkavégzés továbbra is zavartalanul folyik.

Kérjük, hogy beadványaikat elektronikus úton (online, vagy e-papír szolgáltatás) szíveskedjenek benyújtani.

Kérdéseikkel, esetleges problémáikkal – a telefonvonalak várható leterheltsége miatt – lehetőség szerint telefon helyett forduljanak tájékoztatásért munkatársainkhoz e-mail-ben az alábbiak szerint:

helyi iparűzési adóbevallással kapcsolatban: hipabevallas@budapest.hu
iparűzési adóalany-nyilvántartással kapcsolatban: hipanyilvantartas@budapest.hu
befizetett iparűzési adóval kapcsolatban: hipapenzforgalom@budapest.hu
meghatalmazás bejelentés, adóigazolási kérelem kitöltésével kapcsolatban: hipaugyfelszolgalat@budapest.hu
előlegmérséklési kérelmekkel, részletfizetéssel kapcsolatban: hipahatosagiugyek@budapest.hu
egyéb más ügyekben: adofoosztaly@budapest.hu

Szíves együttműködésüket és megértésüket köszönjük!