A fővárosi önkormányzat adó főosztályának felületén a Budapest Portálon, ahol eddig iparűzési adó-ügyeinket intéztük, most a következő közlemény fogad:

 

Változás az ügyintézésben

Adóügyeit a jövőben az e-önkormányzat oldalon tudja intézni.

Ennek következményeként várhatóan augusztus 18-ig az ügyintézés csak korlátozottan, illetve a megszokottnál hosszabb ügyintézési idővel vehető igénybe. A korábbi ügyintézéshez képest fontos változás, hogy:

  • Ebben az időszakban az E-önkormányzati Portálon az adószámla egyenleg nem tekinthető meg.
  • Elektronikus fizetésre nincs lehetőség.
  • A korábban érvényben lévő meghatalmazások alapján a meghatalmazottak augusztus 18-tól tudják az ügyeket intézni az E-önkormányzati Portálon. A meghatalmazások ismételt benyújtására nincs szükség. 

Egyéb változások:

  • Átmenetileg megszűnik az elektronikus (kártyás) fizetési mód.
  • Megszűntek a Budapest Portálon elkészíthető és on-line benyújtható űrlap szolgáltatások.
  • Megszűntek a Budapest Portálon található elektronikus szolgáltatások.”

 

A Fővárosi Önkormányzati adókkal kapcsolatos ügyeket ezentúl az ASP felületen lehet intézni. Erről majd később részletesen írunk. Előzetesen csak annyit, hogy nem lett egyszerűbb…

-oli-