Groupe Renault Renaulution stratégiájának részeként a Dacia bemutatta ötéves tervét. A Dacia-Lada üzleti egység létrehozásával a Dacia növeli hatékonyságát és versenyképességét, miközben a termékek terén túlmutat saját határain. A Bigster Concept bemutatása új távlatokat nyit a Dacia számára a C szegmensben.

 

Az elmúlt 15 évben a Dacia következetesen korszerű, egyszerű és tetszetős járműveket dobott piacra. Páratlan know-how-ra támaszkodva a Dacia nagyban támaszkodik a Groupe Renault és a Renault Nissan Mitsubishi Alliance legjobban bevált és kipróbált technikai megoldásaira.

A Dacia márka 44 országban vált ismertté, és több mint 7 millió járművet értékesített eddig, ezek közül több is bestseller lett. A Sandero és a Duster modellek évről évre a legmagasabb számban magánvevőknek eladott autók és SUV modellek Európában.

Bigster Concept: A Dacia kalandos frissességgel lép be a C-szegmensbe

A Dacia stílusához híven a Bigster Concept tágas, robusztus, szabad levegőre és poros utakra szánt terepjárója, mely 4,6 méterével nem szeretne se több, se kevesebb lenni, mint ami nélkülözhetetlen. Ez a terepjáró a Dacia ajánlata a C szegmens elérhetővé tételére, úgy, hogy az autó az eggyel alábbi szegmens árkategóriáját kapja majd.

A Dacia Bigster Concept főbb irányvonalai modern alapokon nyugszanak, mégis időtlenek. Egyértelműen üzenik: a robusztus, egyszerű vonalvezetésű és bizalomgerjesztő, itt nincs megjátszás; azt kapod, amit látsz. Nagyvonalú külső méretei a nagyobb, tágas belső tér ígéretét hordozzák. Az Y alakú fényeket megnöveltük, kiemelve a SUV merész és határozott stílusát.

Nincs csilivili, nincsenek króm díszek vagy alumínium-utánzat elemek, a Bigster Concept egy igazi jármű, amely igazi elvek mentén készült, ilyen döntés volt az is, hogy csak feldolgozatlan, újrahasznosított műanyagokat használtak fel az összes külső elemhez.

A Dacia termékcsalád jövőbeli kitűnő modellje alternatív energiájú és hibrid motoros verzióban egyaránt elérhető lesz, vagyis a márka mindig tökéletesen szinkronban lesz a változó szabályozással és az ügyfelek elvárásaival.