November végén nyilvánossá váltak az M100 gyorsforgalmi út Bicske-Esztergom szakasz kiviteli terveinek elkészítésére és kivitelezésére vonatkozó ajánlatok nyertesei. Összesen 32,3 kilométeres 2×2 sávos út első szakaszát az M1-es autópályától az únyi csomópontig három év alatt, a másodikat, innen Esztergomig, hét év építési idővel tervezik – írja a Magyar Építők.
A négysávos gyorsforgalmi út nyugatról kerüli el a Zsámbéki-medence településeit, tehermentesítve a 102-es utat és a környező településeket az átmenő forgalom alól.
Az első szakaszon 4 különszintű csomópont épül
Korábban már megírtuk, hogy az első szakaszon többek között 4 különszintű csomópont, 26 híd és Örspusztán egy pár tengelysúlymérő állomással kombinált egyszerű pihenőhely épül.
Az uniós közbeszerzési közlöny adatai szerint az épülő 26 híd közül:
A leghosszabb alagút 440 méter hosszú
A második szakaszon 2 különszintű csomópont, 26 híd, 3 alagútpár, 317,25 méter zajárnyékoló fal és 361 méter zajárnyékoló domb épül, valamint Kesztölcön mérnökségi telep is elkészül majd.
A 26 híd közül:
A tervek szerint az alagútpárok 440 méter, 330 méter és 230 méter hosszúságúak lesznek – olvasható a kivitelezési tervekben.
Cash/fotó: Magyar Építők
Olyan idejétmúlt vagy csak simán téves üzemanyag-mítoszokat mutatunk Tóbiás és Balambér közlekedési kalandjában, amelyekben nem…
Ha nem, akár 30 ezerre is megbüntethetik Németországban Németországban új szintre emelték az autópályán a…
Egyelőre nem hozott előrelépést a Berlinben tartott autóipari csúcs. A koalíciós pártok, az autóipar és…
A Budapesti Közlekedési Központ és a Budapest Közút a lakossági visszajelzések, a forgalmi adatok és…
Az Országos Mentőszolgálat (OMSZ) és a Főtaxi Zrt. korábbi együttműködése most új tartalmakkal egészül ki,…
Futóverseny miatt ideiglenes forgalomkorlátozás lesz 2025. október 10. és október 13. között Budapesten. A Budapesti…