Egyre közelebb a bűvös 2035-ös dátum, amikor az autózás történelmének egy, az eddigiektől eltérő korszaka elkezdődhet az új benzines és dízelautók értékesítésének tilalmával. Ám a zéró kibocsátástól még igen messze vagyunk. És a Renault csoport vezérigazgatójának jóslata szerint ettől a „tiszta” képtől egyre csak távolodunk.
Luca de Meo vezérigazgató sötét jövőt vázol. Azt mondja, az energiaárak 40 százalékos emelkedésére lehet számítani. Nem azonnal, egyszerre várható ugyan az árak ilyen jelentős felsrófolása, hanem a következő öt évben kúsznak majd fel ennyire a villamosenergia költségei, de ettől még nem lesz több okunk rászokni a tölthető kocsikra. Hiszen az emelkedés jelentős kihatással lesz az elektromos autózásra – írja az autoszektor.hu az autoappassionati.it alapaján.
Ha ez a negatív előrejelzés valóra válik, akkor az akkumulátoros autók értékesítése komoly (az eddigieknél is komolyabb) nehézségekbe ütközhet. Ezért a vezérigazgató hangsúlyozza egy új stratégiai megközelítés fontosságát, amelynek tartalmaznia kell az ipar támogatását. E politika nélkül tehát a jövő bármi lehet, csak nem rózsás. Ez az üzenete a Renault vezetőjének Brüsszel számára – olvasható.
Forrás: infostart.hu Kép: illusztráció
Az Európai Parlament képviselői támogatják a jogosítványok uniós szabályozásának reformját. Mutatjuk, milyen változások jönnek! Az…
Egy új uniós rendelet lépett hatályba, amelyről még alig hallottak az autósok, pedig mindenkit érint…
Október 30. és november 9. között, Tokióban kerül megrendezésre a 2025-ös Japán Mobilitási Kiállítás, amely…
Németországban költségcsökkentő reformra készülnek a jogosítványszerzésben: miután a mobilokba költöztetik az elméleti képzést, a bukás…
Változatos programokkal és gyertyafényes vacsorával búcsúzik az idei szezon a Pesti alsó rakparton. A hosszú…
Egy német sofőrt 150 euróra, vagyis közel 58 000 forintra büntettek, mert vezetés közben az…