Első körben az osztrák A1-es autópálya két olyan szakaszán módosíthatják a felső határértéket, ahol korábban már volt példa hasonló jellegű kísérletre. 2018-ban a Melk és Oed közötti, 45 kilométeres, illetve a Haid csomópont és Sattledt közötti, 20 kilométeres szakaszon engedélyezték a 140 km/h-s sebességet, de két évvel később visszaállították az eredeti korlátozást – írta a Vezess.hu.
Csehországban is lesz 150-es autópálya-szakasz: júliusban a nemrégiben átadott D3-as autópálya Tábor és České Budějovice közötti részén kezdődik a próbaidőszak. Ködös vagy esős időjárás esetén nem lesz érvényben a magasabb érték, ezt az arra alkalmas, változtatható tartalmú – rendszerint digitális – táblákon jelezni fogják.
Arról, hogy más autópálya-szakaszokon is lecserélik-e a 130-as táblákat, a D3-as sztráda tapasztalatai alapján döntenek.
Forrás: origo.hu Kép: illusztráció
Az Európai Parlament képviselői támogatják a jogosítványok uniós szabályozásának reformját. Mutatjuk, milyen változások jönnek! Az…
Egy új uniós rendelet lépett hatályba, amelyről még alig hallottak az autósok, pedig mindenkit érint…
Október 30. és november 9. között, Tokióban kerül megrendezésre a 2025-ös Japán Mobilitási Kiállítás, amely…
Németországban költségcsökkentő reformra készülnek a jogosítványszerzésben: miután a mobilokba költöztetik az elméleti képzést, a bukás…
Változatos programokkal és gyertyafényes vacsorával búcsúzik az idei szezon a Pesti alsó rakparton. A hosszú…
Egy német sofőrt 150 euróra, vagyis közel 58 000 forintra büntettek, mert vezetés közben az…