Úgy tűnik, súlyos veszély fenyegeti a Volkswagen jövőjét. Ezt jelzi, hogy autógyártó óriás nemrég két gyár potenciális bezárásáról is beszélt, ami példátlan intézkedés lenne a vállalat történelmében. Hogy pontosan mekkora is a baj, azt Arno Antlitz pénzügyi vezető szavai helyezik igazán kontextusba.
Antlitz a gyártó wolfsburgi központjában, Oliver Blume CEO jelenlétében kijelentette, hogy a Volkswagennek egy, esetleg két éve van, hogy kilábaljon a jelenleg helyzetből. A vezető szerint az autóipar utóbbi években tapasztalható gyors átalakulása miatt az eladásaik nem fognak visszatérni a koronavírus járvány előtti szintre. Ebben a vártnál lassabb elektromos átállás, és a VW ázsiai piacról való kiszorulása is szerepet játszik. Utóbbiról már Oliver Blume CEO beszélt, aki szerint „nem jön már több [fizetési] csekk Kínából.”
Mindez ahhoz vezet, hogy a Volkswagen évente 500 000 példánnyal kevesebb autót fog értékesíteni, ami jelentős bevételkiesést okoz az óriásvállalat számára. Az egyetlen menekülési út a márka alapos átszervezése, és a kiadások drasztikus csökkentése. Az emlegetett gyárbezárások az utóbbi részei.
Forrás: totalcar.hu Kép: YouTube
Fémdoboz, ami néha mér, néha csak figyel – mégis egyre többen lassítanak miatta. A Trafibox…
Metál Zoltán, az Országos Taxiszövetség elnöke az ATV reggeli műsorában: Forrás: ATV
Sokan terveznek autós nyaralást, ám az egyes európai országok gyakorlata között jelentős eltérés mutatkozhat autópálya…
Mindig kérdés, hogy külföldi utazásokon az adott ország rendőrei milyen iratokat és kötelező tartozékokat kérhetnek…
Ha az autódba beülsz, és szaunának érzed, van egy trükk, ami gyorsabban lehűti, mint a…
Erre érdemes figyelni, hogy elkerüljük a nagy kiadásokat Szeretne utólagosan felszerelni egy vonóhorgot - például…