A Főpolgármesteri Hivatalban a 2023. december 27-29. között elrendelt igazgatási szünet alatt helyi adóügyekben a személyes és a telefonos ügyfélfogadás is szünetel.
Mint a közelmúltban többször jeleztük, a hivatal ASP rendszerre való átállása óta, az adóigazolások kiadása sokkal hosszabb időt vesz igénybe, mint előtte. Az igazgatási szünet miatt (tekintettel arra, hogy az ezévi utolsó munkanap december 22.), a 2023. december 21. után benyújtott adóigazolási kérelmeket legkorábban 2024. január 2. napján tudja intézni az adóhatóság.
Január 2-5. között csak telefonos ügyelet lesz, 2024. január 3-án, szerdán az Adó Ügyfélszolgálati Irodán a személyes ügyfélfogadás szünetel.
A drosztengedélyek kiadásához szükséges igazolások tekintetében a Budapest Közút (ill. januártól a BKK) ismerve az állapotokat, méltányos türelmet tanúsít. Vizsgálat során a „nullás papír” hiányában is kiadja a drosztengedély éves meghosszabbításáról szóló igazolást, azzal a kitétellel, hogy az adóigazolást hatvan napon belül utólag be kell mutatni.
-oli-
Főtaxi sofőr toborzó nyíltnap 150 000 FORINT KEZDÉSI TÁMOGATÁSSAL!2025. április 28-án, HÉTFŐN 10:00 órakor A…
Csak ritkán hibázik a sebességmérésre felállított rendszer, de amikor megtörténik, az sokszor érdekes, tanulságos esetet…
Gyökeres változás jöhet a bulinegyedben június végétől: az Index birtokába jutott előterjesztés szerint sétálóutcává alakítanák…
A közlekedésbiztonság javítása érdekében egy új EU-s javaslat előírná, hogy a tíz évnél idősebb autók…
A gépjárműadót április 15.éig kellett befizetniük a járműtulajdonosoknak, üzemben tartóknak. A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) friss…
A Tesla számos listán állt az élen az elmúlt években, de mostanában sikerült egy olyan…