A Főpolgármesteri Hivatalban a 2023. december 27-29. között elrendelt igazgatási szünet alatt helyi adóügyekben a személyes és a telefonos ügyfélfogadás is szünetel.
Mint a közelmúltban többször jeleztük, a hivatal ASP rendszerre való átállása óta, az adóigazolások kiadása sokkal hosszabb időt vesz igénybe, mint előtte. Az igazgatási szünet miatt (tekintettel arra, hogy az ezévi utolsó munkanap december 22.), a 2023. december 21. után benyújtott adóigazolási kérelmeket legkorábban 2024. január 2. napján tudja intézni az adóhatóság.
Január 2-5. között csak telefonos ügyelet lesz, 2024. január 3-án, szerdán az Adó Ügyfélszolgálati Irodán a személyes ügyfélfogadás szünetel.
A drosztengedélyek kiadásához szükséges igazolások tekintetében a Budapest Közút (ill. januártól a BKK) ismerve az állapotokat, méltányos türelmet tanúsít. Vizsgálat során a „nullás papír” hiányában is kiadja a drosztengedély éves meghosszabbításáról szóló igazolást, azzal a kitétellel, hogy az adóigazolást hatvan napon belül utólag be kell mutatni.
-oli-
Ausztriai kutatók vizsgálata szerint a járműtechnológia fejlődése olyan szintre érhet el, amikor már az út…
Börtönbe küldené a Budapesti VI. és VII. Kerületi Ügyészség azt a 28 éves R. Györgyöt, aki…
A karácsonyi időszakban a legtöbb hivatal és szolgáltató eltérő rendben működik. Érdemes előretervezni, hogy elkerüljük…
2026. január 15-től Magyarországon is megszűnik az ingyenes prémium adatkapcsolat a Tesláknál: ettől az időponttól…
A horvát parlament elfogadta az új útdíjszedési törvényt, amelynek értelmében 2027. március 1-jétől egységes elektronikus…
Az uniós elképzelés szerint előmozdítanák az elektromos és alternatív hajtású járművek használatát, és a motorozás…