Categories: Hírek

Mesterséges intelligencia alapú kampánnyal teszi még egyedibbé a Lexus az LBX élményt

Különleges, a mesterséges intelligenciát is felhasználó kampány indítot a Lexus vadonatúj kompakt crossovere, az LBX bevezetése kapcsán. A Lexus az interaktív LBX promóciós kampány részeként a mesterséges intelligencia felhasználásával, a regisztráló felhasználók Instagram profilja alapján hoznak létre emlékezetes ügyfélélményt. Az innovatív digitális élmény részeként a regisztráló Instagram profilján található fotók stílusát alapul véve alakít ki egyedi háttérvizualitást generálva az LBX-hez.

 

A kampánnyal a kompakt és környezettudatos, mégis dinamikus SUV, az LBX személyre szabhatóságát és innovatív megoldásait igyekszik hangsúlyozni a Lexus. Ez egyébiránt nem az első mesterséges intelligencia alapú kommunikációs eszköz a márka történetében: 5 évvel ezelőtt, a Lexus ES felsőkategóriás luxus limuzin bemutatásakor a japán luxusautómárka mutatta be az első olyan reklámfilmet a világon, amelynek a forgatókönyvét a mesterséges intelligencia jegyezte, és egy Oscar-díjas rendező, az idén a magyar származású nagyapja, az ugyancsak Oscar-díjas Pressburger Imre iránti tiszteletből magyar állampolgárságot is felvevő Kevin Macdonald rendezte. 

A Lexus a vadonatúj városi crossover, az öntöltő hibrid elektromos LBX promóciós kampányának részeként a környezettudatos japán luxusautómárka egy exkluzív mesterséges intelligencia alapú élményt tett elérhetővé, amely arra invitálja a felhasználókat, hogy innovatív és kreatív módon lépjenek kapcsolatba az LBX-szel, és kapcsolódjanak be a Lexus élénk közösségébe. Ez az AI Experience az LBX Experience hub része, amely egy digitális élményekből és személyre szabott tartalmakból álló csomag. Ez a Lexus online csatornáin keresztül érhető el Európában. Az LBX AI Experience eléréséhez kattintson ide.

A hagyományos online autóvásárlási élmény határait feszegető LBX AI Experience célja, hogy a fiatalabb és közösségi célú közönséget szólítsa meg.  Kezdetben a felhasználókat arra kérik, hogy jelentkezzenek be Instagram fiókjukba, hogy az AI eszköz elemezhesse a posztok esztétikáját, személyiségét, stílusát, textúráját és színpalettáját.

Ezután a rendszer egy testre szabott, a stílusuknak megfelelő háttérvizualitást generál, amely az LBX változat mögé kerül. Alternatívaként, ha a felhasználóknak nincs Instagram-fiókjuk, választhatnak egy képsorozatból, amelynek segítségével az eszköz betekintést nyer a stílusukba.

A felhasználók egyedi stílusához és személyiségéhez igazodva több millió variáció generálható, így minden AI-műalkotás olyan egyedi lesz, mint ők maguk. Miután egy AI-műalkotás elkészült, a felhasználók letölthetik és elmenthetik, valamint megoszthatják saját közösségi médiaprofiljukon. Az LBX AI Experience bemutatja a Lexus fejlődését az innovatív, ügyfélközpontú digitális élmények terén. Ez egy úttörő digitális élmény, amely a mesterséges intelligencia és a közösségi média személyre szabhatóságának kombinációját használja, hogy valóban személyre szabott vizuális műalkotásokat hozzon létre.

A Lexus LBX

Az öntöltő hibrid LBX egy rendkívül hatékony 1,5 literes motort és egy nagy teljesítményű elektromotort kombinál. Az eddigi legkompaktabb, de mégis egy nagyobb modell kiállásával rendelkező Lexus SUV nem ismer kompromisszumot a teljesítmény terén. A Lexus jellegzetes dizájnelemeit újrafeltaláló, prémium hangulatot teremtő modell ugyanazzal a magas Lexus színvonallal, ám friss, új megjelenéssel hódít.

Forrás: Toyota CE

Double D

Recent Posts

Változás jön a magyar jogosítványoknál

Az Európai Parlament képviselői támogatják a jogosítványok uniós szabályozásának reformját. Mutatjuk, milyen változások jönnek! Az…

23 óra ago

Sok autós még nem is hallott erről az új uniós szabályról – Az ön autóját is érinti!

Egy új uniós rendelet lépett hatályba, amelyről még alig hallottak az autósok, pedig mindenkit érint…

2 nap ago

Hatalmas horderejű bejelentésekkel érkezik a Toyota az idei Japán Mobilitási Kiállításon

Október 30. és november 9. között, Tokióban kerül megrendezésre a 2025-ös Japán Mobilitási Kiállítás, amely…

3 nap ago

Olcsóbb lesz a jogosítvány: oktató helyett a szülők is taníthatják a kezdő sofőröket

Németországban költségcsökkentő reformra készülnek a jogosítványszerzésben: miután a mobilokba költöztetik az elméleti képzést, a bukás…

3 nap ago

Az október 23-i hosszú hétvégén lesz utoljára nyitva a Pesti alsó rakpart 2025-ben

Változatos programokkal és gyertyafényes vacsorával búcsúzik az idei szezon a Pesti alsó rakparton. A hosszú…

4 nap ago

Ön is e-cigizik vezetés közben? Mostantól ez tilos lehet – mutatjuk, miért!

Egy német sofőrt 150 euróra, vagyis közel 58 000 forintra büntettek, mert vezetés közben az…

5 nap ago