A Shenxing néven futó akkumulátor sorozatgyártása még az év végén elindulhat, és majd a jövő év elején kerülnek forgalomba azok az első autók, amelyeket már ezzel szerelnek.
A CATL azt reméli, hogy a technológia folyamatos fejlesztése és a költségek csökkentése révén minden elektromos autóhoz elérhető lehet ez az akkumulátor.
A CATL több fronton is nehézségekkel küzd: csökkenő kereslet mellett az EV-gyártók árháborúja, a csökkenő autós eladások és a költségcsökkentési igények nehezítik a dolgát. Ráadásul a CATL (amelynek a legnagyobb ügyfele a Tesla) folyamatosan veszít piaci részesedést a BYD javára, amely saját akkukkal szolgálja ki az autóit. Sok kínai gyártó pedig a kisebb beszállítókhoz fordul az alacsonyabb költségek reményében.
Forrás: origo.hu Kép: illusztráció
2025. június 22. napján jelentős forgalmirend-változás lép életbe Belső-Erzsébetvárosban. A változás célja, hogy a terület…
Nem célszerű arra játszani, hogy előbb kiszúrjuk a traffipaxokat, mint ahogy azok lefotóznának minket. Az…
A nyári csúcsidőszakra egészen szeptember 1-ig szüneteltetik az M7-es autópálya felújítását. Leállítják nyárra az M7-es…
Hétfőtől egy héten keresztül fokozott rendőri ellenőrzést tartanak Magyarország közútjain, melynek célja a járművezetők ittas…
Spanyolország az egyik legnépszerűbb nyaralóhely a magyar utazók között is. Azonban gyakorlott nyaralóként is érdemes…
Az Uber budapesti indulásának első évfordulóját ünnepli. Az Uber Budapesten kívüli terjeszkedése Miskolc városával indul.…