A Shenxing néven futó akkumulátor sorozatgyártása még az év végén elindulhat, és majd a jövő év elején kerülnek forgalomba azok az első autók, amelyeket már ezzel szerelnek.
A CATL azt reméli, hogy a technológia folyamatos fejlesztése és a költségek csökkentése révén minden elektromos autóhoz elérhető lehet ez az akkumulátor.
A CATL több fronton is nehézségekkel küzd: csökkenő kereslet mellett az EV-gyártók árháborúja, a csökkenő autós eladások és a költségcsökkentési igények nehezítik a dolgát. Ráadásul a CATL (amelynek a legnagyobb ügyfele a Tesla) folyamatosan veszít piaci részesedést a BYD javára, amely saját akkukkal szolgálja ki az autóit. Sok kínai gyártó pedig a kisebb beszállítókhoz fordul az alacsonyabb költségek reményében.
Forrás: origo.hu Kép: illusztráció
A Deutsche Bank elemzésében a világ 69 nagyvárosában nézte meg, mi, mennyibe kerül, és ezek…
Megkezdte a terjeszkedést a közép-kelet-európai régióban az Omoda és Jaecoo autómárka magyarországi importőre, a Genius…
Hirtelen meglátjuk az út mentén az ismerős dobozt, benne egy optikával. Beletaposunk a fékbe, mert…
Kizárólagos lakossági parkolóhelyek kialakításával segítik a helyi lakosokat. Új rendelkezést hozott Zugló önkormányzata azért, hogy…
Télikabátban vezet? A Volvo Car Poland megbízásából végzett kutatás szerint a lengyel sofőrök akár 83%-a…
A 6x6 Taxi felfüggeszti működését, indoklásul számos nehezséget említenek, amelyek kiderülnek abból a levélből, melyet…