A Shenxing néven futó akkumulátor sorozatgyártása még az év végén elindulhat, és majd a jövő év elején kerülnek forgalomba azok az első autók, amelyeket már ezzel szerelnek.
A CATL azt reméli, hogy a technológia folyamatos fejlesztése és a költségek csökkentése révén minden elektromos autóhoz elérhető lehet ez az akkumulátor.
A CATL több fronton is nehézségekkel küzd: csökkenő kereslet mellett az EV-gyártók árháborúja, a csökkenő autós eladások és a költségcsökkentési igények nehezítik a dolgát. Ráadásul a CATL (amelynek a legnagyobb ügyfele a Tesla) folyamatosan veszít piaci részesedést a BYD javára, amely saját akkukkal szolgálja ki az autóit. Sok kínai gyártó pedig a kisebb beszállítókhoz fordul az alacsonyabb költségek reményében.
Forrás: origo.hu Kép: illusztráció
Túl sok az öreg autó, az újakat meg nem veszik, ez a javaslat viszont megint az…
Folytatódik a népszerű rakpartnyitás-sorozat: a hétvégén ismét megnyílik a Pesti alsó rakpart. A mozogni és…
Márkaszerviz és márkafüggetlen kárrendezési szolgáltatások Budaörsön Az M1 Szerviz elhivatott abban, hogy egyedi igényekhez igazított,…
Több magyar portál is megírta a Blikkre hivatkozva, hogy az Európai Központi Bank kivonja az…
A tagállamokra bízzák, milyen feltételekkel hosszabbítják meg az idősek jogosítványát, de a háziorvosokat is be…
A repülőtéri forgalom várható nyári növekedése miatt a Budapesti Közlekedési Központ május 1-től, csütörtöktől sűrűbben…