Érdeklődni szeretnék, hogy nem szégyellik esetleg magukat a díjemelés miatt?
Nemzetközi fuvarozóként nagyon-nagyon örültem, ha 90 cent díjon mehettem, az Önökéhez képest 5szörös üzemanyag költséggel, 3szoros biztosítási díjakkal, 3szoros eszköz bekerülési költség mellett.
Meg sem járt a szám sohasem. A tv elé kiállni pedig nem lett volna képem, hogy már épp időszerű volt 350-ről (a reális) 1000 Ft/Km-re átállni.
Természetesen a fentiek miatt én már nem is vagyok vetélytársa a megmaradt fuvarozóknak. Először a vállalkozást buktam, majd a család minden vagyonát, majd a családom megélhetését, végül ezek után az egészségemet.
Utóbbi miatt sajnos van időm. Melyet arra fogok használni, hogy bemutassam a médiában és az illetékes minisztériumok előtt, milyen költségekből hogyan élnek a fuvarozók és a taxisok.
Nekem maradt 28 millió Ft hitelem, melyet nem tudok fizetni, a családomat pedig eltartani, mert a vállalkozásom elbukásába szó szerint bele rokkantam. Mert akkor 90 cent/km már megváltásnak számított, de ma sincs 1 eur felett. És egy 40 tonnás szerelvényről beszélünk!!!
Az Önök “400 Ft-os km díja, a percdij, alapdíj, pedig teljesen reális és már rég aktuális lett volna már”…
Aki ezt komolyan gondolja, hadd fogalmazzak köznyelven: van baj a toronyban!
Üdvözlettel:
V. T. (teljes név a szerkesztőségben)
Felduzzadt a taxispiac a pandémia óta, miközben egyre több a szakmailag és jogilag is megkérdőjelezhető…
Dermesztő képet festett a taxis piac jelenlegi helyzetéről Metál Zoltán, az Országos Taxis Szövetség elnöke…
Jövőre autósok százezrei spórolhatnak az autópálya-használaton: egyes vármegyékben féláron vagy még olcsóbban váltható éves matrica,…
A hétfőn induló egyhetes akcióban ezúttal mindenféle járműveket ellenőriznek majd. A ROADPOL Operational Group (Európai…
Magyarország egyik legforgalmasabb útszakaszára telepítettek a napokban traffiboxt. A Liszt Ferenc repülőtér 1-es terminálja előtt…
Amikor nem indul a kocsi, sokan csak legyintenek: „Sebaj, rácuppantom a kábeleket, és kész is.”…