Érdeklődni szeretnék, hogy nem szégyellik esetleg magukat a díjemelés miatt?
Nemzetközi fuvarozóként nagyon-nagyon örültem, ha 90 cent díjon mehettem, az Önökéhez képest 5szörös üzemanyag költséggel, 3szoros biztosítási díjakkal, 3szoros eszköz bekerülési költség mellett.
Meg sem járt a szám sohasem. A tv elé kiállni pedig nem lett volna képem, hogy már épp időszerű volt 350-ről (a reális) 1000 Ft/Km-re átállni.
Természetesen a fentiek miatt én már nem is vagyok vetélytársa a megmaradt fuvarozóknak. Először a vállalkozást buktam, majd a család minden vagyonát, majd a családom megélhetését, végül ezek után az egészségemet.
Utóbbi miatt sajnos van időm. Melyet arra fogok használni, hogy bemutassam a médiában és az illetékes minisztériumok előtt, milyen költségekből hogyan élnek a fuvarozók és a taxisok.
Nekem maradt 28 millió Ft hitelem, melyet nem tudok fizetni, a családomat pedig eltartani, mert a vállalkozásom elbukásába szó szerint bele rokkantam. Mert akkor 90 cent/km már megváltásnak számított, de ma sincs 1 eur felett. És egy 40 tonnás szerelvényről beszélünk!!!
Az Önök “400 Ft-os km díja, a percdij, alapdíj, pedig teljesen reális és már rég aktuális lett volna már”…
Aki ezt komolyan gondolja, hadd fogalmazzak köznyelven: van baj a toronyban!
Üdvözlettel:
V. T. (teljes név a szerkesztőségben)
Az Európai Parlament képviselői támogatják a jogosítványok uniós szabályozásának reformját. Mutatjuk, milyen változások jönnek! Az…
Egy új uniós rendelet lépett hatályba, amelyről még alig hallottak az autósok, pedig mindenkit érint…
Október 30. és november 9. között, Tokióban kerül megrendezésre a 2025-ös Japán Mobilitási Kiállítás, amely…
Németországban költségcsökkentő reformra készülnek a jogosítványszerzésben: miután a mobilokba költöztetik az elméleti képzést, a bukás…
Változatos programokkal és gyertyafényes vacsorával búcsúzik az idei szezon a Pesti alsó rakparton. A hosszú…
Egy német sofőrt 150 euróra, vagyis közel 58 000 forintra büntettek, mert vezetés közben az…