Belül egy lézerrel vágott Y-mintázat látható az üléseken és a műszerfalon. Az Ultimae szó beléjük van varrva, míg az A-oszlopon láthatjuk, hányas sorszámú autó a miénk. A TFT digitális műszerfal teljesen átalakítható, mutatja a vezetési módokat és az internetre is kapcsolódhatunk vele. Az Apple CarPlaynek hála hangvezérléssel is irányítható.
Az Aventador Ultimae a Goodwood Festival of Speeden élőben is bemutatkozik.
Akik valamilyen oknál fogva ezen mégsem tudnak személyesen jelen lenni, azoknak álljon itt egy kis villanás abból, ez az erőmű mire is képes valójában.
Cash/fotó: youtube.com
Tényleg lehetetlen lesz 2035 után új, belső égésű motorral hajtott autókat kínálni? És mi a…
Csak óvatosan a biztonsági övekkel, mert nagyon sokba kerülhet. Ahogy arról az Infostarton is beszámoltunk,…
Olyan idejétmúlt vagy csak simán téves üzemanyag-mítoszokat mutatunk Tóbiás és Balambér közlekedési kalandjában, amelyekben nem…
Ha nem, akár 30 ezerre is megbüntethetik Németországban Németországban új szintre emelték az autópályán a…
Egyelőre nem hozott előrelépést a Berlinben tartott autóipari csúcs. A koalíciós pártok, az autóipar és…
A Budapesti Közlekedési Központ és a Budapest Közút a lakossági visszajelzések, a forgalmi adatok és…