Categories: Hírek

1993-ban jelent meg a Taxisok Világa magazinban…

Az alábbi írás a szabadáras időből való. Ekkor ugyanis minden taxis maga állapíthatta meg, milyen tarifával dolgozik. Kivételt képeztek a különféle csoportosulásokhoz tartozók, mert ezeknék a viteldíj “központilag” volt megállapítva. Ez viszont a taxisokat nem akadályozta ügyesebbnél ügyesebb megoldások alkalmazásában. Vagyis a kiírt tarifa csak az utasok csábítására volt alkalmas – mi vagyunk a legolcsóbbak – a tényleges fizetendő összeg nem egy esetben a vártnál jóval magasabb volt. Ezt elégelték meg az alábbi írás szerzői, és próbáltak segíteni az utasoknak. Ami a megjelentetést indokolja, hogy a taxisok között igen sokan vannak ma már, akik a “határsebességről” nem hallottak, azt kiszámítani nem tudják, pedig a forgalmi dugókban állva nem mindegy hogy is számol a taxióra. 

 

 

OldA

Recent Posts

Így változnak a szabályok januártól: ezeket kell magunknál tartani a kocsiban, ha külföldön autózunk

Ideális esetben pontosan tudjuk, mik azok a felszerelések, amiket magunknál kell tartani, ha autóba ülünk.…

1 nap ago

Szerdán újra tüntetnek a taxisok

Ismét a Fővárosi Közgyűlés napján.  Taxis demonstráció közepette tartja szerdai ülését a Fővárosi Közgyűlés –…

2 nap ago

Az autód évente ennyit veszít az értékéből itthon

Továbbra is dinamikus kereslet tapasztalható a hazai használtautó-piacon, különösen az elektromos és hibrid modellek iránt.…

2 nap ago

Jön a 30-as korlátozás a városokban?

De miért? A közúti balesetekben elhunytak száma világszerte évente nagyjából 1,19 millió főre tehető, ami azt…

3 nap ago

Alig fogyasztanak kevesebbet a konnektoros hibridek a belső égésű autóknál

Valós fogyasztási és kibocsátási adatok mutatják, hogy konnektoros hibridekkel alig spórolnak benzint az autósok, a…

3 nap ago

Változás jön a magyar jogosítványoknál

Az Európai Parlament képviselői támogatják a jogosítványok uniós szabályozásának reformját. Mutatjuk, milyen változások jönnek! Az…

5 nap ago