Az alábbi írás a szabadáras időből való. Ekkor ugyanis minden taxis maga állapíthatta meg, milyen tarifával dolgozik. Kivételt képeztek a különféle csoportosulásokhoz tartozók, mert ezeknék a viteldíj “központilag” volt megállapítva. Ez viszont a taxisokat nem akadályozta ügyesebbnél ügyesebb megoldások alkalmazásában. Vagyis a kiírt tarifa csak az utasok csábítására volt alkalmas – mi vagyunk a legolcsóbbak – a tényleges fizetendő összeg nem egy esetben a vártnál jóval magasabb volt. Ezt elégelték meg az alábbi írás szerzői, és próbáltak segíteni az utasoknak. Ami a megjelentetést indokolja, hogy a taxisok között igen sokan vannak ma már, akik a “határsebességről” nem hallottak, azt kiszámítani nem tudják, pedig a forgalmi dugókban állva nem mindegy hogy is számol a taxióra.
Ideális esetben pontosan tudjuk, mik azok a felszerelések, amiket magunknál kell tartani, ha autóba ülünk.…
Ismét a Fővárosi Közgyűlés napján. Taxis demonstráció közepette tartja szerdai ülését a Fővárosi Közgyűlés –…
Továbbra is dinamikus kereslet tapasztalható a hazai használtautó-piacon, különösen az elektromos és hibrid modellek iránt.…
De miért? A közúti balesetekben elhunytak száma világszerte évente nagyjából 1,19 millió főre tehető, ami azt…
Valós fogyasztási és kibocsátási adatok mutatják, hogy konnektoros hibridekkel alig spórolnak benzint az autósok, a…
Az Európai Parlament képviselői támogatják a jogosítványok uniós szabályozásának reformját. Mutatjuk, milyen változások jönnek! Az…