„Naponta kell egyensúlyozni aközött, hogy az ügyfeleknek a legjobb szolgáltatást adjuk, és aközött, hogy a sofőrökkel szemben is igazságos legyen a fuvarleosztás. Szigorúnak, de igazságosnak kell lenni.
Fontos, hogy a sofőrök bízzanak a rendszerben. … a sofőrök beírják a helyzetüket és a számítógép választja ki a kocsit. A cím egy kijelzőn jelenik meg. Az operátorok (diszpécserek) a jövőben el fognak tűnni, amint a számítógépek teljesen átveszik az uralmat.
Jelenleg azért ülnek ott, hogy ellenőrizzék a számítógépeket és lebonyolítsák a társalgást. … Ha valaki egy nap háromszor nem fogadja el a kiosztott címet, kizárják a rendszerből, és meg kell indokolnia, miért utasítja vissza a fuvarozást.
Másfelől azok, akik kis helyi fuvart kaptak, a következő órában előre lesznek sorolva a városkörnyéki, és vonzáskörzetbe irányuló fuvaroknál. … A terület olyan nagy, hogy néha igen nehéz megfelelő időn belül kiállítani egy kocsit.
Ha az ügyfél elfogadja a hosszabb várakozási időt, az ilyen fuvarokat elvállaló sofőrt is elsőbbségi listára helyezik a következő órákra”
– írta a Taxisok Világa magazin 1995-ben (!), 30 évvel ezelőtt (!!!) a sidney-i taxiszolgáltatásról…
Aki a lapot szemlézte és az írást megosztotta a jelenkorral:
-oli
Magyarországon 65 098 új személyautót helyeztek forgalomba az idei első hat hónapban, 4,3 százalékkal többet,…
De van egy jó hírünk is. Két és fél millió ember életét befolyásoló döntés eléggé…
Már több, mint hatezren pályáztak az e-autóra, a kifizetések folyamatosak, már csak 3,2 milliárd maradt,…
Illegális „taxist” leplezett le a BKK: az engedély nélkül dolgozó sofőr egy népszerű mobiltelefonos alkalmazással…
Mulasztási bírságra számíthat, aki nem rendezi a munkavállalói jogviszonyát. Július elsejétől bővül a Nemzeti Adó-…
Jövő évtől objektív felelősségi körbe tartozik a biztonsági öv használatának elmulasztása. A gépjármű üzembentartója, illetve…