Az elmúlt napokban több cikkben is foglalkoztunk Budapest parkolási helyzetével. A téma azért került előtérbe, mert a Fővárosi Közgyűlés szerdán szavazott a parkolási reformról, amit elfogadtak – valamint még sok más, a főváros közlekedését érintő témáról.
A parkolási reformokról részleteiben szavaztak a képviselők, amelyekből ezek mentek át:
A több órás ülés során ezek voltak a legfontosabb, autósokat érintő szavazások, amiket elfogadtak, de még sok apró(bb) változásra kell számítani. Ilyen például, hogy egyes aluljárókat a jövőben lezárnak esténként. Ezt egy hatástanulmány fogja megelőzni és annak megfelelően változtatnak az alapkoncepción.
A kutyapártos Kovács Gergely javaslatát, hogy legyen fizetős a gyaloglás, nem fogadták el, viszont a gyalogosstratégiát igen. Ez a járdahálózat bővítéséről és a járdákon előforduló akadályok megszüntetéséről szól.
Az akadálymentesített, mozgáskorlátozott parkolókat kék festéssel megjelölik, karbantartják. A jogszabályi előírásoknak nem megfelelő méretű járdákon a közúti jelzőtáblák megszüntetik vagy máshova helyezik.
Forrás: totalcar.hu
A Nemzeti Adó-és Vámhivatal alapesetben 5 évre visszamenőleg végezhet ellenőrzéseket az adózóknál. Jelenleg a nemzetközi…
Sok vállalkozóval előfordul, hogy vállalkozását időnként szüneteltetni kényszerül. A főállású vállalkozóknál érdemes figyelni arra, hogy…
Lépett a kormány, lehet spórolni. A kényelmi díjnak eddig nem volt semmilyen maximuma, a viszonteladók…
Tombol a nyár, itt az ideje a lazításnak. Tömegek indulnak autóval a tenger felé, és…
Két autóipari céggel, a Luciddal és a Nuróval állt össze az Uber. Az autósokat ezúttal…
A Nemzeti Adó- és Vámhivatal nyári ellenőrzései különösen két témára koncentrálódnak az idén: ezek a…