A Toyota továbbra sem hisz a teljesen elektromos jövőben, inkább a diverzitásban, de méginkább a hibridben. Ennek ellenére a villanyautós terveit nem adja fel, de most enyhített azokon.
Ugyanis 2026-ban másfél millió villanyautó helyett csak egymilliót gyárt. Jövőre pedig 400 ezret, írta az Nikkei Asia.
A csökkentés oka ugyanaz, mint az összes többi gyártónál: csökkenő kereslet. Viszont a Toyota ezen számai így is soknak tűnnek annak fényében, hogy 2023-ban mintegy 100 ezer-, idén januártól júliusig pedig 80 ezer villanyautót értékesített.
Viszont nem a Toyota az egyetlen, aki visszavett rövidtávú céljaiból:
A Volvo 2030-ra a teljes elektrifikáció helyett azt ígérte, hogy az évtized végére autóik 90-100 százaléka elektromos, vagy tölthető hibrid lesz.
A Ford balra-jobbra tologatja a beígért villanyautókat, valamint a hibridek gyártását növeli.
A Mercedes hatalmas pénzeket tett a belső égésű motorok fejlesztésébe,
az Audi pedig rugalmasságot ígér a hatjásláncok tekintetében az elektrifikáció helyett.
Forrás: totalcar.hu Kép: YouTube
Szolgáltatásunk során előfordul, hogy nem magyar cég nevében kér az utas számlát. A kézi számla…
Az európai autógyártók egyre hangosabban kérik az EU-t, hogy támogassa az olcsó, egyszerű benzines kisautók…
Jó ideje nem titok, hogy az európai autógyártók alaposan be vannak rezelve a kínai üzemektől.…
Autómentes Hétvégét rendeznek Budapesten szeptember 20-án és 21-én, szombaton és vasárnap. A BKK és együttműködő…
Az utóbbi napokban felborzolta a taxisok hangulatát a Főváros Taxirendelet-módosítási javaslata és annak beterjesztésének módja.…
Sajtótájékoztatót tartott szerdán Berzai Zsolt rendőr alezredes, az ORFK Közlekedésrendészeti Főosztály Balesetmegelőzési Osztály osztályvezetője, ahol bejelentést tett: csütörtöktől…