A Toyota továbbra sem hisz a teljesen elektromos jövőben, inkább a diverzitásban, de méginkább a hibridben. Ennek ellenére a villanyautós terveit nem adja fel, de most enyhített azokon.
Ugyanis 2026-ban másfél millió villanyautó helyett csak egymilliót gyárt. Jövőre pedig 400 ezret, írta az Nikkei Asia.
A csökkentés oka ugyanaz, mint az összes többi gyártónál: csökkenő kereslet. Viszont a Toyota ezen számai így is soknak tűnnek annak fényében, hogy 2023-ban mintegy 100 ezer-, idén januártól júliusig pedig 80 ezer villanyautót értékesített.
Viszont nem a Toyota az egyetlen, aki visszavett rövidtávú céljaiból:
A Volvo 2030-ra a teljes elektrifikáció helyett azt ígérte, hogy az évtized végére autóik 90-100 százaléka elektromos, vagy tölthető hibrid lesz.
A Ford balra-jobbra tologatja a beígért villanyautókat, valamint a hibridek gyártását növeli.
A Mercedes hatalmas pénzeket tett a belső égésű motorok fejlesztésébe,
az Audi pedig rugalmasságot ígér a hatjásláncok tekintetében az elektrifikáció helyett.
Forrás: totalcar.hu Kép: YouTube
Még csak javaslatokról van szó, de az érintettek szerint szinte kivitelezhetetlent kérnek tőlük. Az Európai…
I. Harang csendül,Ének zendül,Messze zsong a hálaénekAz én kedves kis falumbanKarácsonykorMagába száll minden lélek. Minden…
A hétvégén áramkimaradás volt San Franciscóban. A váratlan sötétség az önvezető autók hiányosságaira is rávilágított…
Eljön majd az a pont, mikor egyszerűen költséghatékonyabb lesz elektromos kisautókat gyártani Bár végleges döntés…
A jövő év áprilisától Magyar Mobilitási és Autóklub néven működik tovább a Magyar Autóklub, a…
Korlátozott lesz az ügyintézés a kormányablakokban és a kormányhivatalokban december 24-től január 5-ig - tájékoztatta…