A Toyota továbbra sem hisz a teljesen elektromos jövőben, inkább a diverzitásban, de méginkább a hibridben. Ennek ellenére a villanyautós terveit nem adja fel, de most enyhített azokon.
Ugyanis 2026-ban másfél millió villanyautó helyett csak egymilliót gyárt. Jövőre pedig 400 ezret, írta az Nikkei Asia.
A csökkentés oka ugyanaz, mint az összes többi gyártónál: csökkenő kereslet. Viszont a Toyota ezen számai így is soknak tűnnek annak fényében, hogy 2023-ban mintegy 100 ezer-, idén januártól júliusig pedig 80 ezer villanyautót értékesített.
Viszont nem a Toyota az egyetlen, aki visszavett rövidtávú céljaiból:
A Volvo 2030-ra a teljes elektrifikáció helyett azt ígérte, hogy az évtized végére autóik 90-100 százaléka elektromos, vagy tölthető hibrid lesz.
A Ford balra-jobbra tologatja a beígért villanyautókat, valamint a hibridek gyártását növeli.
A Mercedes hatalmas pénzeket tett a belső égésű motorok fejlesztésébe,
az Audi pedig rugalmasságot ígér a hatjásláncok tekintetében az elektrifikáció helyett.
Forrás: totalcar.hu Kép: YouTube
A repülőtéri forgalom várható nyári növekedése miatt a Budapesti Közlekedési Központ május 1-től, csütörtöktől sűrűbben…
A Volkswagen is beszállna a hatótávnövelt villanyautók (EREV) európai piacára, ahol eddig csak néhány szereplő…
Főtaxi sofőr toborzó nyíltnap 150 000 FORINT KEZDÉSI TÁMOGATÁSSAL!2025. április 28-án, HÉTFŐN 10:00 órakor A…
Csak ritkán hibázik a sebességmérésre felállított rendszer, de amikor megtörténik, az sokszor érdekes, tanulságos esetet…
Gyökeres változás jöhet a bulinegyedben június végétől: az Index birtokába jutott előterjesztés szerint sétálóutcává alakítanák…
A közlekedésbiztonság javítása érdekében egy új EU-s javaslat előírná, hogy a tíz évnél idősebb autók…