A Toyota továbbra sem hisz a teljesen elektromos jövőben, inkább a diverzitásban, de méginkább a hibridben. Ennek ellenére a villanyautós terveit nem adja fel, de most enyhített azokon.
Ugyanis 2026-ban másfél millió villanyautó helyett csak egymilliót gyárt. Jövőre pedig 400 ezret, írta az Nikkei Asia.
A csökkentés oka ugyanaz, mint az összes többi gyártónál: csökkenő kereslet. Viszont a Toyota ezen számai így is soknak tűnnek annak fényében, hogy 2023-ban mintegy 100 ezer-, idén januártól júliusig pedig 80 ezer villanyautót értékesített.
Viszont nem a Toyota az egyetlen, aki visszavett rövidtávú céljaiból:
A Volvo 2030-ra a teljes elektrifikáció helyett azt ígérte, hogy az évtized végére autóik 90-100 százaléka elektromos, vagy tölthető hibrid lesz.
A Ford balra-jobbra tologatja a beígért villanyautókat, valamint a hibridek gyártását növeli.
A Mercedes hatalmas pénzeket tett a belső égésű motorok fejlesztésébe,
az Audi pedig rugalmasságot ígér a hatjásláncok tekintetében az elektrifikáció helyett.
Forrás: totalcar.hu Kép: YouTube
Néhány információt elárult az ORFK arról az egyelőre 17 darab autóról, amelyek közül szinte mindnek…
Ahogy közeledik a nyaralási szezon csúcsa, egyre több fiók mélyéről kerül elő pár gyűrött bankjegy, köztük olyan…
Folyamatosan emelkedik a villanyautók száma Magyarországon. Az idei első 5 hónap végén közel 77 ezerre…
2025. június 22. napján jelentős forgalmirend-változás lép életbe Belső-Erzsébetvárosban. A változás célja, hogy a terület…
Nem célszerű arra játszani, hogy előbb kiszúrjuk a traffipaxokat, mint ahogy azok lefotóznának minket. Az…
A nyári csúcsidőszakra egészen szeptember 1-ig szüneteltetik az M7-es autópálya felújítását. Leállítják nyárra az M7-es…