A napokban már említettük, hogy néhány taxis egyéni vállalkozónál ún. „okmányellenőrzést” végez a kormányhivatal. Csak egy a kérdés: Miért?
Az ellenőrzést elrendelő szerv a vállalkozási székhely szerint illetékes kormányhivatal. A tevékenységi engedélyt kiadó szerv pedig a fővárosi, megyei kormányhivatal közlekedési hatósága. Ezek vajon miért nem beszélnek egymással..?
A kiadott engedélyek megkövetelik az ahhoz szükséges végzettséget. Vajon miért kell ezt újra és újra bizonygatnunk?
A kormányhivatalok nyilván számítógépes kapcsolatban állnak egymással. A vállalkozó zaklatása nélkül, néhány kattintással képesek lennének ellenőrizni ezeket a dolgokat. De tételezzük fel, hogy nincs meg ez a kapcsolat. Ebben az esetben a következőképpen tudnám elképzelni a kommunikációt:
– Te Jucika, nézd már meg, hogy ennek a Kovács Bélának rendben van-e mindene! – kérdezné telefonon a székhely szerinti kormányhivatal.
– Micikém, várj egy kicsit … igen, minden rendben! – válaszolja a másik kormányhivatal közlekedési hatósága
– Köszönöm, akkor lezárom az ellenőrzést!
Ja, hogy ez túl egyszerű lenne…?
-oli-
Kigyulladt egy Hyundai Ioniq taxi Kajászón. A tűz átterjedt a közeli lakóházra. Végül eloltották a…
Aki elektromos autóra akar pályázni, most lépjen, a pénzszámláló ugyanis már az utolsó milliókat pörgeti.…
A gyorshajtás még mindig vezető baleseti ok, ezért most is ennek a visszaszorítását céloztuk meg.…
Úgy tűnik, az Európai Unió végre szabályozni fogja az idősebb sofőrök kérdését, és azt, hogy…
A BKK folytatja a legvédtelenebbek, tehát a gyalog, kerékpárral vagy kerekesszékkel közlekedők, illetve az idősebbek…
Az elektromos autók iránti érdeklődés kissé hullámzó, de a piaci keresletük folyamatosan növekszik. A fenntartható…