Hét éve épp a taxisok lehetetlenítették el, most az ő együttműködésükkel tér vissza a magyar piacra az autómegosztó Uber, bár egyelőre nem tudni, hogy mikor.
A HVG azt írja, hogy bár az Uberrel partnerségben álló F Mobilitás Kft. a Főtaxi leányvállalata, a felhasználóknak nem lesz átjárható a két platform: aki uberezni akar, az az Uber appjával kereshet elérhető sofőrt, aki a Főtaxival utazna, az a Főtaxi elérhetőségein (telefon, mobilalkalmazás) hívhat autót.
A lap szerint a budapesti Uber el fog térni a platform hagyományos üzleti modelljétől, amiben a fuvar ára függ az igénybe vett jármű típusától és az adott időszakban tapasztalt kereslettől: a cég betartva a helyi előírásokat fixáras lesz, így a dinamikus árazást sem fogják alkalmazni.
A HVG azt írja, az Uberek – hasonlóan az amerikai eredetű platform üzleti modelljét követő Bolthoz – nem magánautóként, hanem sárga taxiként jelennek majd meg a budapesti utcákon.
Forrás: 444.hu Kép: illusztráció
Bár már egy évtizede működik a VÉDA-rendszer a hazai közutakon, még mindig beleszaladni téves feltételezésekbe…
A májusi adatok szerint több mint 50 százalékkal nőtt az elektromos autók iránti érdeklődés egy…
A Google Maps már kivette, a Waze egyelőre még mutatja a traffipaxok helyét – de…
Már nem csak az elektromosok és hibridek sújtják a piaci versenyben a benzines és gázolajos…
2020 elejéhez képest tízszeresére nőtt a tisztán elektromos járműállomány Magyarországon. Minden idők második legjobb havi…
A lejárt jogosítvány nem csupán egy adminisztratív baki, hanem súlyos következményekkel is jár. Aki nem…