Az OMV új elektromos töltőt telepített Budapesten, a Szilágyi Erzsébet Fasoron és Szegeden, a Dorozsmai úton található töltőállmásán. A két készülékek egy-egy 250 kilowattos összteljesítményű ultragyors Elli Flexpole-töltő, melyeken 2 darab CCS folyadékhűtéses töltőcsatlakozó áll az autósok rendelkezésére.
A KÉT TÖLTŐCSATLAKOZÓ EGYENKÉNT 150 KILOWATT TELJESÍTMÉNY LEADÁSÁRA KÉPES, DE HA EGYSZERRE KÉT ELEKTROMOS JÁRMŰ IS TÖLT, AKKOR EZ AZ ÉRTÉK 120-120 KILOWATTRA KORLÁTOZÓDIK.
A mintegy 3 tonnás szerkezetbe LFP-akkumulátort építettek, melynek elérhető teljesítménye 160 kilowattóra (193 kilowattóra bruttó teljesítmény mellett). Ez a megoldás a legmodernebb technológiát képviseli, és biztonságosabb, mint a hagyományos NMC lítium-ion akkumulátorok.
Az OMV Magyarországon is folyamatosan ruház be fenntartható technológiákba és az e-mobilitás támogatásába.
A cég november elején jelentette be, hogy 2025 novemberéig további 28, egyenként legalább 150 kilowatt teljesítményű töltőpontot létesít 7 magyarországi forgalmas autóút mellett elhelyezkedő töltőállomásán, egy több országra kiterjedő, az Európai Unió társfinanszírozásában megvalósuló projekt keretében.
Forrás: index.hu Kép: illusztráció
Gyorsabban és pontosabban közlekedhetnek a villamosok a Népszínház utcában: a közösségi közlekedés előnyben részesítése miatt…
Tisztelt Elnök úr! Sokszor hallottam már Önt nyilatkozni rádióban, tévében, és úgy vettem észre, hogy…
Valós előnyük nem összemérhető a biztonsági kockázatukkal. Kínai autóipari hatóságok új, hangsúlyosan biztonsági szempontokra épülő…
„Ma egy dühöngő autós – egy taxisofőr – paprikaspray-jel fújta le az egyik buszsofőrünket, aki…
Nagy hibának nevezte az Európai Unió döntését a belső égésű motorok 2035-ös betiltásáról a BMW…
A kínai elektromos autók iránt csak szerény az érdeklődés Európában – derül ki egy pénteken…