A fővároson kívül 11 százalékkal, majdnem évi 48 ezer forintra emelkedett az átlagos tarifa. Ennek részben az az oka, hogy költségesebb a javítás: az alkatrészek közel 50 százalékkal drágultak az elmúlt két évben. Másrészt viszont a biztosítók a különadók megfizetését is az autósokra hárítják.
A különadókat a kormány a rezsicsökkentés megtartására hivatkozva vezette be, és arról volt szó, hogy jövőre kivezetik őket, ennek ellenére a jövő évi költségvetésben is szerepelnek.
Forrás: 444.hu
Vállalkozásunkban többféle bevételi határra is figyelnünk kell, ha adófizetésünket optimalizálni szeretnénk. Itt most nem azokra…
A német közlekedési hatóság hosszú ideje vezeti, melyek a leggyakoribb problémák a népszerű autós szériáknál.…
Egyre több német település csatlakozik a mozgalomhoz, amely a városi utak biztonságának növelését tűzte ki…
Kigyulladt egy Hyundai Ioniq taxi Kajászón. A tűz átterjedt a közeli lakóházra. Végül eloltották a…
Aki elektromos autóra akar pályázni, most lépjen, a pénzszámláló ugyanis már az utolsó milliókat pörgeti.…
A gyorshajtás még mindig vezető baleseti ok, ezért most is ennek a visszaszorítását céloztuk meg.…