A fővároson kívül 11 százalékkal, majdnem évi 48 ezer forintra emelkedett az átlagos tarifa. Ennek részben az az oka, hogy költségesebb a javítás: az alkatrészek közel 50 százalékkal drágultak az elmúlt két évben. Másrészt viszont a biztosítók a különadók megfizetését is az autósokra hárítják.
A különadókat a kormány a rezsicsökkentés megtartására hivatkozva vezette be, és arról volt szó, hogy jövőre kivezetik őket, ennek ellenére a jövő évi költségvetésben is szerepelnek.
Forrás: 444.hu
Az Európai Parlament képviselői támogatják a jogosítványok uniós szabályozásának reformját. Mutatjuk, milyen változások jönnek! Az…
Egy új uniós rendelet lépett hatályba, amelyről még alig hallottak az autósok, pedig mindenkit érint…
Október 30. és november 9. között, Tokióban kerül megrendezésre a 2025-ös Japán Mobilitási Kiállítás, amely…
Németországban költségcsökkentő reformra készülnek a jogosítványszerzésben: miután a mobilokba költöztetik az elméleti képzést, a bukás…
Változatos programokkal és gyertyafényes vacsorával búcsúzik az idei szezon a Pesti alsó rakparton. A hosszú…
Egy német sofőrt 150 euróra, vagyis közel 58 000 forintra büntettek, mert vezetés közben az…