Az elmúlt években Németország a használt autók beszerzési helyének Mekkájává vált. A német autók iránt a kelet-európai régióban a legnagyobb a kereslet, mivel a vevők többsége meg van győződve arról, hogy a nyugati autók rejtett hibáktól és sérülésektől mentesek.
A német használtautó-piacon van azonban létezik egy komoly ellentmondás: EGYES AUTÓK MÉG EGYÁLTALÁN NEM IS FUTOTTAK NÉMET UTAKON, A JELENTŐS RÉSZÜK EGY MÁSIK ORSZÁGBÓL SZÁRMAZIK.
A carVertical járműtörténeti elemző cég adatai arra utalnak, hogy a Németországban értékesített autók 4,3 százaléka soha nem járt Berlin, München vagy Hamburg útjain, mivel más országokból importálták őket. A vezető országok listája, ahol már korábban regisztrálták a Németországba érkező használt autókat Olaszország (16,6%), Franciaország (12,7%), az USA (10,6%), Belgium (9,1%), illetve Románia (5,1%).
A német hirdetéseket böngészők tehát sok esetben azt kockáztatják, hogy egy Németországból származó autóval szemben valójában egy másik országból importált autót választanak.
HA AZ ELADÓ TITKOLJA AZ AUTÓ PONTOS SZÁRMAZÁSI HELYÉT, SZÁMÍTANI LEHET RÁ, HOGY AZ AUTÓ NINCS A LEGJOBB MŰSZAKI ÁLLAPOTBAN.
Mivel az országok ritkán osztják meg egymás között az autótörténeti adatokat, szinte lehetetlen nyomon követni a határokon átnyúló tranzakciókkal kapcsolatos csalásokat.
Forrás: origo.hu Kép: illusztráció
Ismét a buszsávban szabálytalanul közlekedőket ellenőrizték a BRFK és a BKK munkatársai. A Budapesti Közlekedési…
Az alkalmazás immár három magyar városban elérhető Csütörtöktől az Uber alkalmazás már három városban -…
Közlekedési fennakadásokra figyelmeztetett a Budapesti Közlekedési Központ a fővárosban július 24. és 28. között, delegációk…
Megkezdődött az őzek üzekedése. A nyári esték békéjét könnyen megzavarhatja egy hirtelen az útra ugró…
Te is gyűjtöd az előéleti pontokat? Ha igen, és már majdnem kipontozódtál, akkor erről a…
Bár a teljesen szilárdtest, azaz folyékony elektrolit nélkül készülő akkumulátorokra még az optimista becslések szerint is az évtized…