A német autópiacon egyre kevesebb az átlagkeresetű családoknak szóló ajánlat, ezért soha nem volt ilyen öreg az átlagos német járműpark. Egy tanulmány ennek több okát is felfedte – írja az automobilwoche.de.
A közepes és alacsony jövedelmű háztartások valószínűleg egyre nehezebben fognak megfizethető autókat találni a következő években. Ez derül ki a Deutsche Bank Research pénteken bemutatott tanulmányából. A szerzők a használt autók egyre szűkösebb kínálatát és a hazai gyártók prémium szegmensre való koncentrálását említik okként. Mindkettő a koronajárvány következményeihez és a kapcsolódó ellátási lánc problémáihoz köthető.
A tanulmány szerint a magas energiaköltségek és az általános gazdasági bizonytalanság miatt az új regisztrációk száma alig emelkedett tavaly. Az idei év elején a Németországban regisztrált 48,8 millió személygépkocsi átlagosan tíz éves volt. Ez rekord.
Ugyanakkor a használt autók árai az átlag fölé emelkedtek. A 2025-re tervezett új Euro7 értékesítési szabvány még drágábbá teszi a belsőégésű motorral szerelt új autókat, és az elektromobilitás irányába mutató tendencia tovább szűkíti a belsőégésű motorok választékát – írja a német portál.
Forrás: autoszektor.hu Kép: illusztráció
Alaposan átrendezi az új uniós szabályozás a jogosítványokkal kapcsolatos eddigi rendszert. A hazai részletes szabályok…
Lehetséges, hogy az ön autójában lévő légzsák hibásan működik – vagy ami még rosszabb, egyáltalán…
Vasárnap az Európai Néppárt vezetője megerősítette a belső égésű motorok EU-s tilalmának visszavonását, és Brüsszel…
Pár hét múlva élesednek az első készülékek, amelyek több tulajdonságukban eltérnek az eddigi sebességmérőktől. Például…
Kenőpénzről már mindenki hallott, a kenőszesz már kevésbé gyakori megoldás. Állítólag Magyarország nem Balkán, mégis…
Több mint egy tucat új egységet ígérnek. Budapest környékén hamarosan jóval több fix sebességmérő figyeli…