A szériaközeli Audi Q6 e-tron csupán a kezdet a négykarikás márka történetének legnagyobb modelloffenzívájában, amelynek keretében több mint húsz új modellt mutat be 2025-ig – köztük több mint tíz elektromos autóval. A jövőbeni Q6 e-tron sorozat elsőként hozza el az elektromos mobilitást a vállalat ingolstadti székhelyére, az Audi saját akkumulátor-összeszerelése pedig ismét csak az elektromos mobilitás iránti elkötelezettségét jelzi.
Kanyarok és szűk fordulók a dermesztő hidegben – szigorú biztonsági előírások mellett fogta vallatóra az Audi a Q6 e-tron szériaközeli prototípusát Európa távoli északi tájain. A jövőbeli modellsorozat elsőként épül az új Prémium elektromos platform (Premium Platform Electric; PPE) műszaki alapjaira. 800 voltos elektromos rendszerével, nagyteljesítményű és gazdaságos elektromos motorjaival, innovatív akkumulátor- és töltésmenedzsment-rendszerével, valamint új fejlesztésű elektronikai architektúrájával a szériaközeli Q6 e-tron prototípus újabb nagy lépés az Audi-modellpaletta villamosításának és digitalizálásának útján.
Az SUV és Sportback karosszériaváltozatban megjelenő, jövőbeni Q6 e-tron sorozat a hosszú távon fenntartható gyártás és a vállalat elektromos jövőjének megtestesítője. Az Audi egyre nagyobb ütemben fejlődik és válik a hálózatba kapcsolt és tisztán elektromos prémiummobilitás vezető szolgáltatójává, mégpedig stabil gazdasági alapokon: az Audi Csoport rekorderedménnyel zárta a 2022-es üzleti évet.
„Vorsprung 2030 stratégiánkkal a többszörös válság idején is megfelelő válaszokat adhatunk” – emelte ki Markus Duesmann, az AUDI AG igazgatótanácsának elnöke. „Célzottan a hosszú távú fenntarthatóság jegyében alakítjuk át az Audit, miközben következetesen folytatjuk termékeink digitalizálását és villamosítását.”
Forrás/kép: Porsche Hungaria
Az utasoktól és a kollégáitól is elköszönt hétői Facebook-posztjában a 6×6 Taxi. A népszerű társaság közölte:…
Miriam Mattova kanadai–szlovák modell szerint vallási alapon tették ki az út szélén, miután az Uber-sofőrje…
Noha korábban az Európai Bizottság ezt is felvetette, most úgy tűnik, mégsem kell majd évente műszaki…
Miért kell mobilzavaró eszközt használni a vizsgaközpontokban? Rejtett kamerákkal és apró fülhallgatókkal csalnak a vizsgákon. 300-400…
Két gyalogos került intenzív osztályra, miután szombat reggel súlyos balesetet okozott egy önvezető taxi a kínai Zhuzhou…
A visszahívást csak több tűzeset után rendelték el. Két sürgős visszahívási akciót hirdetett a Volkswagen…