Categories: Hírek

A távoli északon teszteli az Audi a Q6 e-tron szériaközeli prototípusát

A szériaközeli Audi Q6 e-tron csupán a kezdet a négykarikás márka történetének legnagyobb modelloffenzívájában, amelynek keretében több mint húsz új modellt mutat be 2025-ig – köztük több mint tíz elektromos autóval. A jövőbeni Q6 e-tron sorozat elsőként hozza el az elektromos mobilitást a vállalat ingolstadti székhelyére, az Audi saját akkumulátor-összeszerelése pedig ismét csak az elektromos mobilitás iránti elkötelezettségét jelzi.

 

Kanyarok és szűk fordulók a dermesztő hidegben – szigorú biztonsági előírások mellett fogta vallatóra az Audi a Q6 e-tron szériaközeli prototípusát Európa távoli északi tájain. A jövőbeli modellsorozat elsőként épül az új Prémium elektromos platform (Premium Platform Electric; PPE) műszaki alapjaira. 800 voltos elektromos rendszerével, nagyteljesítményű és gazdaságos elektromos motorjaival, innovatív akkumulátor- és töltésmenedzsment-rendszerével, valamint új fejlesztésű elektronikai architektúrájával a szériaközeli Q6 e-tron prototípus újabb nagy lépés az Audi-modellpaletta villamosításának és digitalizálásának útján.

Az SUV és Sportback karosszériaváltozatban megjelenő, jövőbeni Q6 e-tron sorozat a hosszú távon fenntartható gyártás és a vállalat elektromos jövőjének megtestesítője. Az Audi egyre nagyobb ütemben fejlődik és válik a hálózatba kapcsolt és tisztán elektromos prémiummobilitás vezető szolgáltatójává, mégpedig stabil gazdasági alapokon: az Audi Csoport rekorderedménnyel zárta a 2022-es üzleti évet.

Vorsprung 2030 stratégiánkkal a többszörös válság idején is megfelelő válaszokat adhatunk” – emelte ki Markus Duesmann, az AUDI AG igazgatótanácsának elnöke. „Célzottan a hosszú távú fenntarthatóság jegyében alakítjuk át az Audit, miközben következetesen folytatjuk termékeink digitalizálását és villamosítását.”

Forrás/kép: Porsche Hungaria

Double D

Recent Posts

Taxisofőr fújt le paprikaspray-vel egy buszsofőrt Budapesten

„Ma egy dühöngő autós – egy taxisofőr – paprikaspray-jel fújta le az egyik buszsofőrünket, aki…

14 óra ago

A BMW vezérigazgatója szerint hiba volt az EU-tól, hogy 2035-re betiltják a hagyományos motorokat

Nagy hibának nevezte az Európai Unió döntését a belső égésű motorok 2035-ös betiltásáról a BMW…

14 óra ago

A kutyának sem kell a kínai autó

A kínai elektromos autók iránt csak szerény az érdeklődés Európában – derül ki egy pénteken…

15 óra ago

Hétvégén ismét felborul a megszokott közlekedés Budapesten

A Wizz Air félmaraton miatt A Budapesti Rendőr-főkapitányság tájékoztatása szerint futóverseny miatt útlezárások lesznek Budapesten…

2 nap ago

Megemelték a Flórián téri felüljárót

Komoly mérnöki és kivitelezői kihívás zajlik a Flórián térnél, ahol a déli felüljáró felújítása új…

3 nap ago

Régiónkban készül majd az első európai Toyota gyárban összeszerelt akkumulátoros elektromos Toyota

A Toyota a Magyarországot, Szlovákiát, Csehországot és Lengyelországot magába foglaló Toyota Central Europe elnevezésű, mára…

3 nap ago