A március 2-i keltezésű levelet tizennyolcan írták alá, köztük olyan szervezetek képviselői, mint a Közlekedő Tömeg Egyesület, a Levegő Munkacsoport, a Magyar Kerékpárosklub és az Ökotárs Alapítvány.
Mint írták, a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) adatai szerint az Üllői úton napi 40 ezerről 25 ezerre csökkent az autóforgalom a buszsáv kialakítása után. Szerintük sem az Üllői úton, sem a többi érintett útvonalon (Kiskörút, Bajcsy-Zsilinszky út, Váci út) kialakított buszsávok nem rontottak Budapest közlekedésén.
„A gépjárműforgalom jelentősen hozzájárul a légszennyezettséghez, ami Budapesten évente mintegy 2500 ember idő előtti halálát okozza” – írták.
Nemrég írtunk az Arany János utcai metróállomásról, amit a Nyugati pályaudvari állomással együtt fognak átadni márciusban. A Lehel téri és a Nagyvárad téri állomásokat később, májusban adják majd át.
A budapesti városvezetés átfogó közlekedésbiztonsági stratégiával csökkentené a súlyos és halálos közlekedési balesetek számát.
A részleteket társadalmi és szakmai egyeztetésen véglegesítenék, de a tervek közt szerepel, hogy sok helyen jelentősen csökkentenék a sebességhatárokat, felújítanák a gyalogosátkelőket, illetve rengeteg fix sebességmérőpontot építenének ki Budapesten.
Forrás: telex.hu Kép: illusztráció
Az Európai Parlament képviselői támogatják a jogosítványok uniós szabályozásának reformját. Mutatjuk, milyen változások jönnek! Az…
Egy új uniós rendelet lépett hatályba, amelyről még alig hallottak az autósok, pedig mindenkit érint…
Október 30. és november 9. között, Tokióban kerül megrendezésre a 2025-ös Japán Mobilitási Kiállítás, amely…
Németországban költségcsökkentő reformra készülnek a jogosítványszerzésben: miután a mobilokba költöztetik az elméleti képzést, a bukás…
Változatos programokkal és gyertyafényes vacsorával búcsúzik az idei szezon a Pesti alsó rakparton. A hosszú…
Egy német sofőrt 150 euróra, vagyis közel 58 000 forintra büntettek, mert vezetés közben az…