A március 2-i keltezésű levelet tizennyolcan írták alá, köztük olyan szervezetek képviselői, mint a Közlekedő Tömeg Egyesület, a Levegő Munkacsoport, a Magyar Kerékpárosklub és az Ökotárs Alapítvány.
Mint írták, a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) adatai szerint az Üllői úton napi 40 ezerről 25 ezerre csökkent az autóforgalom a buszsáv kialakítása után. Szerintük sem az Üllői úton, sem a többi érintett útvonalon (Kiskörút, Bajcsy-Zsilinszky út, Váci út) kialakított buszsávok nem rontottak Budapest közlekedésén.
„A gépjárműforgalom jelentősen hozzájárul a légszennyezettséghez, ami Budapesten évente mintegy 2500 ember idő előtti halálát okozza” – írták.
Nemrég írtunk az Arany János utcai metróállomásról, amit a Nyugati pályaudvari állomással együtt fognak átadni márciusban. A Lehel téri és a Nagyvárad téri állomásokat később, májusban adják majd át.
A budapesti városvezetés átfogó közlekedésbiztonsági stratégiával csökkentené a súlyos és halálos közlekedési balesetek számát.
A részleteket társadalmi és szakmai egyeztetésen véglegesítenék, de a tervek közt szerepel, hogy sok helyen jelentősen csökkentenék a sebességhatárokat, felújítanák a gyalogosátkelőket, illetve rengeteg fix sebességmérőpontot építenének ki Budapesten.
Forrás: telex.hu Kép: illusztráció
A helyi iparűzési adót most már második éve egyösszegben, május 31-ig (mivel ez a nap…
Az elmúlt 12 évben senkinek sem zárolták a taxi engedélyét olyan apróságnak tűnő probléma miatt,…
A több mint száz fő bevonásával zajló művelet központja a VII. kerületi körzeti megbízotti iroda…
Keddtől 2 forinttal csökken ismét a benzin és a gázolaj nagykereskedelmi ára, ezzel úgy néz…
Még szombat hajnalban gyulladt ki a Tesla Pozsony Ligetfalu városrészében, ami miatt mindenkit evakuáltak a…
Gyorsabb troliközlekedés közel 20 ezer utasnak, felszabaduló járdák, megszűnő elakadások Erzsébetvárosban. Ezek a legfontosabb eredményei…