A március 2-i keltezésű levelet tizennyolcan írták alá, köztük olyan szervezetek képviselői, mint a Közlekedő Tömeg Egyesület, a Levegő Munkacsoport, a Magyar Kerékpárosklub és az Ökotárs Alapítvány.
Mint írták, a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) adatai szerint az Üllői úton napi 40 ezerről 25 ezerre csökkent az autóforgalom a buszsáv kialakítása után. Szerintük sem az Üllői úton, sem a többi érintett útvonalon (Kiskörút, Bajcsy-Zsilinszky út, Váci út) kialakított buszsávok nem rontottak Budapest közlekedésén.
„A gépjárműforgalom jelentősen hozzájárul a légszennyezettséghez, ami Budapesten évente mintegy 2500 ember idő előtti halálát okozza” – írták.
Nemrég írtunk az Arany János utcai metróállomásról, amit a Nyugati pályaudvari állomással együtt fognak átadni márciusban. A Lehel téri és a Nagyvárad téri állomásokat később, májusban adják majd át.
A budapesti városvezetés átfogó közlekedésbiztonsági stratégiával csökkentené a súlyos és halálos közlekedési balesetek számát.
A részleteket társadalmi és szakmai egyeztetésen véglegesítenék, de a tervek közt szerepel, hogy sok helyen jelentősen csökkentenék a sebességhatárokat, felújítanák a gyalogosátkelőket, illetve rengeteg fix sebességmérőpontot építenének ki Budapesten.
Forrás: telex.hu Kép: illusztráció
Az Uber budapesti indulásának első évfordulóját ünnepli. Az Uber Budapesten kívüli terjeszkedése Miskolc városával indul.…
Az Európai Bizottság új, átfogó módosítási javaslattal szervezné át a műszaki vizsgáztatást. Ennek részeként kötelezővé…
Egy friss térkép megmutatja, hogyan fest az újautó-eladások toplistája az EU tagállamaiban, vagyis melyek a…
Jelentősen megváltozik a közlekedés a VII. kerület belső részén június 22-től. Több utcaszakaszt csak a…
Kiírta a BKK a Nagykörút fejlesztésének legfontosabb lépcsőjeként a „bringasztráda” tervezésének pályázatát. A BKK Budapesti…
Meglepően önzetlen taxis hírére kapta fel a fejét az online világ, a 28 éves sofőr…