Categories: Hírek

OMV Hungária-vezér: Már szemmel látható a forgalom visszaesése

Soha nem adtunk még el egy hét alatt annyi üzemanyagot, mint amennyit az ársapka eltörlése előtti egy hétben. Azt nem mondom, hogy haszonnal, de eladtuk. Többek közt erről beszélt a Portfoliónak adott interjújában az OMV Hungária Kft. ügyvezető igazgatója

 

Balogh Tibor közölte, az értékesítői csapatuk érthetően eredményorientált, emiatt az értékesítés növekedése számukra jobb eredményt jelent. Az ársapka előtt a nagyobb forgalom egyenlő volt a nagyobb nyereséggel, de az elmúlt 13 hónapban azt tanulták meg, hogy ha nagyobb a forgalom, akkor nagyobb a veszteségük is.

Szerinte az elmúlt néhány nap eredményéből nehéz még bármi következtetést levonni, mert nyilvánvalóan sokan betankoltak, így még nem kellett újra tankolniuk, illetve volt egy hétvége is.

Ezekkel együtt is azt mondhatjuk, hogy már szemmel látható a forgalom visszaesése, ami csökkentette a nyomást a kúthálózatunkon, de még mindig kijelenthető, hogy jó a forgalom – közölte.

Kérdésre válaszolva azt mondta, a jó forgalom az előző év azonos időszaka feletti forgalmat jelent, de az ársapka alatti időszakhoz képest szemmel látható a csökkenés. Ez segíti azt, hogy magukhoz térjenek a készlethiányos állapotból és most ott tartunk, hogy két kezén meg tudja számolni, hogy mennyi kúton nincs egyik, vagy másik termék.

Balogh azt várja, a napokban talán eljutnak oda, hogy az alaptermékek megjelennek minden töltőállomáson. Gyorsan megjegyezte, jelen pillanatban olyan készletszintek vannak, melyek a normál üzleti működéshez nem elegendőek. Ez azt jelenti, hogy jelenleg a minimumra töltik a kutakat annak érdekében, hogy mindenütt elérhetőek legyenek a termékek, de ez nem egy megnyugtató készletszint, így bármilyen lokális keresletnövekedés fel tudja borítani a helyzetet.

A mennyiségi korlátozásokat azért tartják fenn egyelőre, mert vannak olyan állomásaik, ahol még egyáltalán nincs valamelyik üzemanyagból. Amint azt fogják látni, hogy stabilizálódik a helyzet, akkor feloldják a korlátozást.

Forrás: 24.hu kép: illusztráció

Double D

Recent Posts

Ebben a 10 városban a legdrágább a taxizás

A Deutsche Bank elemzésében a világ 69 nagyvárosában nézte meg, mi, mennyibe kerül, és ezek…

3 óra ago

Terjeszkedik Közép- és Kelet-Európában a Genius Automotive magyarországi érdekeltsége

Megkezdte a terjeszkedést a közép-kelet-európai régióban az Omoda és Jaecoo autómárka magyarországi importőre, a Genius…

3 óra ago

Taposson a fékbe! Most kiderül, milyen messzire lát el a traffipax

Hirtelen meglátjuk az út mentén az ismerős dobozt, benne egy optikával. Beletaposunk a fékbe, mert…

4 óra ago

Újabb helyeken korlátozták a parkolást Budapesten

Kizárólagos lakossági parkolóhelyek kialakításával segítik a helyi lakosokat. Új rendelkezést hozott Zugló önkormányzata azért, hogy…

4 óra ago

Most megmondjuk, miért ne vezessen télikabátban, de ha mégis, így használja a biztonsági övet

Télikabátban vezet? A Volvo Car Poland megbízásából végzett kutatás szerint a lengyel sofőrök akár 83%-a…

1 nap ago

A 6×6 Taxi felfüggeszti működését

A 6x6 Taxi felfüggeszti működését, indoklásul számos nehezséget említenek, amelyek kiderülnek abból a levélből, melyet…

2 nap ago