A Mol a karbantartás után ugyan újraindította a százhalombattai Dunai Finomítót, de a teljes kapacitás elérése több hetes folyamat, egyik napról a másikra nem oldódnak meg az ellátási problémák, és ahhoz az importnak is helyre kellene állnia a jelenlegi pánikvásárlások és készletfelhalmozások mellett – jelentette be a Mol Magyarország ügyvezető igazgatója a Kossuth rádió Déli krónikájában kedden.
Bacsa György hozzátette, a Mol teljes kapacitása nem elég a magyar piaci igények kielégítéséhez, ehhez mintegy 30 százalék import is kell, és a jelenlegi kereslet mellett a logisztikai túlterheltség feloldásához arra is szükség van, hogy a többi kiskereskedelmi és nagykereskedelmi partner aktivitása is erősödjön.
Az elmúlt héten a benzin kereslete kétszerese, a dízelé másfélszerese volt a tavalyinak, a napi kiskereskedelmi kiszállítási igény 30 százalékkal meghaladta a teljes logisztikai napi kapacitást, miközben az import jelentősen visszaesett. “Jelenleg azzal küzdünk, hogy nem érjük utol magunkat, ma már szinte az összes kutunkat érinti az, hogy valamelyik termék leürül. Körülbelül 70 kutunk, a teljes hálózat egynegyede, pedig teljesen leürült” – mondta.
MTI, kép: illusztráció
Akár 33 év börtönt is kaphat Akár 33 év börtönbüntetésre is ítélhetnek egy brit bokszolót,…
A gyanú szerint kenőpénzért cserébe engedtek át autókat a vizsgán. Hazánkban továbbra is előfordul, hogy…
Olyan probléma akadt a szoftverrel, amit sajnos nem lehet távolról megoldani. Óriási visszahívási akciót indított…
Itt figyelik árgus szemekkel az autósokat Újpest több forgalmas pontján új sebességmérő dobozokat helyeztek ki…
Megszűnik a fizetőkapuknál való megállás, az autósok folyamatosan haladhatnak majd az autópályákon. Horvátország megkezdi az…
Az innováció lehetővé teszi, hogy az autók, buszok és teherjárművek vezetés közben is energiához jussanak,…