“Nincs az országban üzemanyag-ellátási probléma, de a Molnak egyszerre kell végrehajtania egy készlet- és egy logisztikai optimalizálást” – válaszolta az infostart.hu kérdésére Bacsa György.
A kétezer magyarországi töltőállomás körülbelül 87 százalékát, vagyis 1700-1750 kutat részben vagy teljes egészében a Mol lát el, ehhez jelenleg 144 tankautót használnak országszerte.
“A saját kúthálózatunk 140-150 százalékos többletkereslettel pörög, ami jóval magasabb, mint az országos kereslet. A viszonteladói kiszolgálást zavartalanul folytatjuk, a szerződött partnereinket, akiknél mennyiségi lekötések voltak vagy ellátási kötelezettségünk van, ellátjuk. Azoknál kellett hetenként felülvizsgálatra kerülő, ideiglenes korlátozásokat bevezetni, akikkel olyan keretszerződéseket kötöttünk – úgynevezett egyszerűsített kiszolgálási szerződéseket -, amelyben eleve kijelentettük: lesznek olyan időszakok, amikor nem tudunk szállítani, tehát 0-ra nomináljuk az aktuális heti mennyiségeket. Ez 192 partnert érint, számításaink szerint nekik körülbelül 220-240 kútjuk van” – mondta a Mol Magyarország ügyvezető igazgatója.
Arra is kitért, hogy látták a listát az érintett helyekről – az azokon szereplő településeken a Mol szerint lokális szinten sem lehetnek ellátási problémák, hiszen a legtöbb helyen 5 kilométeren belül van más partnerük vagy más kúthálózathoz tartozó kút, és 10 kilométeren belül van Mol benzinkút is, ahol mindenképpen zavartalan működést biztosítanak.
Forrás: atv.hu kép: illusztráció
Az alanyi adómentesség éves bevételi korlátja a jelenlegi 18 millió forintról 2026-ban 20 millió, 2027-ben…
Az Országos Taxis Szövetség elnöke tájékoztatta szerkesztőségünket a fővárosi drosztengedély kiváltásával kapcsolatos előírások változásáról. A…
A Budapesti Közlekedési Központ legújabb fejlesztésével a BKK Info oldalán egyszerűen bejelenthetők azok a közúti…
Az utasoktól és a kollégáitól is elköszönt hétői Facebook-posztjában a 6×6 Taxi. A népszerű társaság közölte:…
Miriam Mattova kanadai–szlovák modell szerint vallási alapon tették ki az út szélén, miután az Uber-sofőrje…
Noha korábban az Európai Bizottság ezt is felvetette, most úgy tűnik, mégsem kell majd évente műszaki…