A NIO már berakta a kislábujját Európába, azzal, hogy tavaly nyáron megkezdte az ES8 kiszállításait Norvégiában adta hírül a villanyautosok.hu
Most elindult az ET7 luxusszedán is, mégpedig rögtön öt országba.
A kínai gyártók nem csak a formatervben és a műszaki tartalomban, de a marketingben sem szégyenlősek, ha másolásról van szó, a NIO pedig elég gyakran játszik a Tesla kottájából.
Most az ET7 európai kiszállításai kapcsán erősen emlékeztet a közösségi média kampány arra a gerilla marketingre, amit az amerikai rivális kínai leányvállalata csinált a Model 3 európai exportjának kezdetén.
Akkor, a helyi közösségi médiára feltöltött, az autók hajóra rakodását mutató drónvideók gyorsan eljutottak hozzánk is, az izgatott vásárlók és online teslás csoportok pedig rögtön a hajók útvonalait kezdték követni.
Ügyes ingyenreklám.
Ehhez képest más autógyártók hajószállítmányairól akkor hallunk, ha az kigyullad és elsüllyed.
Az ET7 luxusszedán forgalmazását, Norvégia mellett, Dániában, Hollandiában, Németországban és Svédországban kezdik most meg.
A Wallenius Willhelmsen hajózási vállalat Carmen nevű autószállítója tíz napja indult Kínából és szeptember elsején érkezik a Szuzei-csatornához, majd pár nappal később kezdi meg kirakodni az autókat valamelyik európai kikötőben.
Forrás: villanyautosok.hu
Gyökeres változás jöhet a bulinegyedben június végétől: az Index birtokába jutott előterjesztés szerint sétálóutcává alakítanák…
A közlekedésbiztonság javítása érdekében egy új EU-s javaslat előírná, hogy a tíz évnél idősebb autók…
A gépjárműadót április 15.éig kellett befizetniük a járműtulajdonosoknak, üzemben tartóknak. A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) friss…
A Tesla számos listán állt az élen az elmúlt években, de mostanában sikerült egy olyan…
Változik a forgalmi rend a Dohány utcában: felszabadul a trolik útvonala, szélesebbek lesznek a járdák,…
A CATL második generációs Shenxing akkumulátora öt perc alatt 520 kilométernyi hatótávot képes felvenni, és…