A NIO már berakta a kislábujját Európába, azzal, hogy tavaly nyáron megkezdte az ES8 kiszállításait Norvégiában adta hírül a villanyautosok.hu
Most elindult az ET7 luxusszedán is, mégpedig rögtön öt országba.
A kínai gyártók nem csak a formatervben és a műszaki tartalomban, de a marketingben sem szégyenlősek, ha másolásról van szó, a NIO pedig elég gyakran játszik a Tesla kottájából.
Most az ET7 európai kiszállításai kapcsán erősen emlékeztet a közösségi média kampány arra a gerilla marketingre, amit az amerikai rivális kínai leányvállalata csinált a Model 3 európai exportjának kezdetén.
Akkor, a helyi közösségi médiára feltöltött, az autók hajóra rakodását mutató drónvideók gyorsan eljutottak hozzánk is, az izgatott vásárlók és online teslás csoportok pedig rögtön a hajók útvonalait kezdték követni.
Ügyes ingyenreklám.
Ehhez képest más autógyártók hajószállítmányairól akkor hallunk, ha az kigyullad és elsüllyed.
Az ET7 luxusszedán forgalmazását, Norvégia mellett, Dániában, Hollandiában, Németországban és Svédországban kezdik most meg.
A Wallenius Willhelmsen hajózási vállalat Carmen nevű autószállítója tíz napja indult Kínából és szeptember elsején érkezik a Szuzei-csatornához, majd pár nappal később kezdi meg kirakodni az autókat valamelyik európai kikötőben.
Forrás: villanyautosok.hu
Az utasoktól és a kollégáitól is elköszönt hétői Facebook-posztjában a 6×6 Taxi. A népszerű társaság közölte:…
Miriam Mattova kanadai–szlovák modell szerint vallási alapon tették ki az út szélén, miután az Uber-sofőrje…
Noha korábban az Európai Bizottság ezt is felvetette, most úgy tűnik, mégsem kell majd évente műszaki…
Miért kell mobilzavaró eszközt használni a vizsgaközpontokban? Rejtett kamerákkal és apró fülhallgatókkal csalnak a vizsgákon. 300-400…
Két gyalogos került intenzív osztályra, miután szombat reggel súlyos balesetet okozott egy önvezető taxi a kínai Zhuzhou…
A visszahívást csak több tűzeset után rendelték el. Két sürgős visszahívási akciót hirdetett a Volkswagen…