A NIO már berakta a kislábujját Európába, azzal, hogy tavaly nyáron megkezdte az ES8 kiszállításait Norvégiában adta hírül a villanyautosok.hu
Most elindult az ET7 luxusszedán is, mégpedig rögtön öt országba.
A kínai gyártók nem csak a formatervben és a műszaki tartalomban, de a marketingben sem szégyenlősek, ha másolásról van szó, a NIO pedig elég gyakran játszik a Tesla kottájából.
Most az ET7 európai kiszállításai kapcsán erősen emlékeztet a közösségi média kampány arra a gerilla marketingre, amit az amerikai rivális kínai leányvállalata csinált a Model 3 európai exportjának kezdetén.
Akkor, a helyi közösségi médiára feltöltött, az autók hajóra rakodását mutató drónvideók gyorsan eljutottak hozzánk is, az izgatott vásárlók és online teslás csoportok pedig rögtön a hajók útvonalait kezdték követni.
Ügyes ingyenreklám.
Ehhez képest más autógyártók hajószállítmányairól akkor hallunk, ha az kigyullad és elsüllyed.
Az ET7 luxusszedán forgalmazását, Norvégia mellett, Dániában, Hollandiában, Németországban és Svédországban kezdik most meg.
A Wallenius Willhelmsen hajózási vállalat Carmen nevű autószállítója tíz napja indult Kínából és szeptember elsején érkezik a Szuzei-csatornához, majd pár nappal később kezdi meg kirakodni az autókat valamelyik európai kikötőben.
Forrás: villanyautosok.hu
Egy új uniós rendelet lépett hatályba, amelyről még alig hallottak az autósok, pedig mindenkit érint…
Október 30. és november 9. között, Tokióban kerül megrendezésre a 2025-ös Japán Mobilitási Kiállítás, amely…
Németországban költségcsökkentő reformra készülnek a jogosítványszerzésben: miután a mobilokba költöztetik az elméleti képzést, a bukás…
Változatos programokkal és gyertyafényes vacsorával búcsúzik az idei szezon a Pesti alsó rakparton. A hosszú…
Egy német sofőrt 150 euróra, vagyis közel 58 000 forintra büntettek, mert vezetés közben az…
Az október 23-ai rendezvények és gyűlések miatt ideiglenes forgalomkorlátozás lesz 2025. október 26-ig Budapest több…