Az Uber sárgataxi-foglalása csak a kezdete a vállalat ambiciózus terveinek, hogy „szuperalkalmazássá” váljon, és az ajánlatok kiterjednek a banki és mobiltárca-szolgáltatásokra is.
Az Uber nemrég azt mondta a befektetőknek, hogy a világ minden taxiját be akarja vonni az alkalmazásba.
Ha megnézzük a következő öt évet, egyszerűen nem látunk olyan világot, amelyben a taxik és az Uber külön léteznek. Túl sok minden van, amit mindkét fél nyerhet. Ezért tűztünk ki egy nagyon ambiciózus célt, hogy 2025-re minden taxit az Uberre helyezzünk.
A múlt hónapban tette meg első lépését, és megállapodást kötött az összes New York-i sárga taxival, ami azt jelenti, hogy minden hivatalos NYC taxisofőr, aki el akarja fogadni az Uber foglalásokat, megteheti.
A San Francisco Chronicle (via Engadget) arról számol be, hogy a vállalat nemrég írt alá hasonló szerződéseket.
Az Uber, amelynek fuvarmegosztó szolgáltatása megzavarta a taxiipart, most együttműködik az összes taxival San Francisco területén, tudta meg a The Chronicle.
Az Uber hétfőn aláírt megállapodása a Yellow Cab SF-fel és a Flywheel Technologies-szal azt jelenti, hogy a Bay Area utasai, akik uberes fuvart hívnak, láthatják, hogy a város 1075 taxijának egyike megjelenik, hogy az elkövetkező hónapokban fuvarozza őket.
A Financial Times arról számol be, hogy az Uber ennél tovább akar lépni, újraindítva a világjárvány előtti terveit, hogy egyablakos vásárlási alkalmazássá váljon minden utazási igény kielégítésére. Ez azt jelenti, hogy uberes repülőgép-, vonat- és buszfoglalásokat is végezhet az alkalmazáson belül.
De a vállalat hosszabb távú ambíciói még tovább terjednek, mondja a lap.
Miután az elmúlt negyedévben 5,2 milliárd dolláros veszteséget könyvelt el, és a fő üzletágát a szabályozási terhek fenyegetik, arra törekszik, hogy még tovább bővítse jövőképét. „Azt akarjuk, hogy az Uber legyen a mindennapi élet operációs rendszere” – mondta Dara Khosrowshahi vezérigazgató szeptemberben.
Ebben a hónapban az Uber megvásárolta a Cornershopot az élelmiszerek szállítására irányuló erőfeszítések részeként. Mexikóban bankkártyákat kínálnak. San Diegóban drónnal tesztelik az ételszállítást. Chicagóban összeköti az embereket az ideiglenes műszakos munkával. Alsó-Manhattanben 200 dolláros helikopteres utazásokat kínál a JFK repülőtérre. Még a snuggling-as-a-service is több tucat városban jelent meg az Uber Kittens-en keresztül, lehetővé téve a felhasználók számára, hogy 15 perces „játékidőket játsszanak imádnivaló kiscicákkal egy gombnyomással”.
Connie Chan, az Andreessen Horowitz kockázatitőke-csoport partnere elmondta, hogy a népszerű fuvarmegosztó alkalmazások jó helyzetben vannak ahhoz, hogy szuperalkalmazásokká váljanak, mert már mindkét kulcsfontosságú összetevővel rendelkeznek: a gyakori felhasználók nagy közönsége és a beágyazott fizetések.
Ez azt eredményezheti, hogy az indonéz Gojek cég útját utánozza, amely 2015-ben motorkerékpár-taxi alkalmazásként indult, és ma számos szolgáltatást kínál – beleértve az olyan változatos területeket –, mint az otthoni karbantartás, a video streaming, a szépségápolás és a masszázs – olvasható az összeállításban.
Cash/fotó: Uber
Az Európai Parlament képviselői támogatják a jogosítványok uniós szabályozásának reformját. Mutatjuk, milyen változások jönnek! Az…
Egy új uniós rendelet lépett hatályba, amelyről még alig hallottak az autósok, pedig mindenkit érint…
Október 30. és november 9. között, Tokióban kerül megrendezésre a 2025-ös Japán Mobilitási Kiállítás, amely…
Németországban költségcsökkentő reformra készülnek a jogosítványszerzésben: miután a mobilokba költöztetik az elméleti képzést, a bukás…
Változatos programokkal és gyertyafényes vacsorával búcsúzik az idei szezon a Pesti alsó rakparton. A hosszú…
Egy német sofőrt 150 euróra, vagyis közel 58 000 forintra büntettek, mert vezetés közben az…