Az Audi Hungaria 2005-ben nyitotta meg Szerszámgyárát, ahol a présüzemekben és a karosszériagyártásban használatos gyártóberendezések, valamint a konszern szuper-sportmodelljei számára készülnek exkluzívszériás karosszériaelemek. A folyamatosan bővülő, Közép-Kelet-Európa legnagyobb Szerszámgyárának portfólióját eddig kizárólag sportmodellek alkották, a sorozatgyártás most azonban az Audi A8 L Horch luxuslimuzin karosszériaelemeivel bővült – írja a cég közleménye.
„Szerszámgyárunk a vállalaton belül kulcsfontosságú szerepet tölt be már évek óta. Örömünkre szolgál és egyben megtisztelő, hogy ilyen nagy kereslet mutatkozik az exkluzívszériás gyártásunkban készülő nagykomplexitású alumínium-karosszériaelemek iránt. Ez is bizonyítja Szerszámgyárunk professzionalizmusát, rugalmasságát, szakértelmét és sok éves tapasztalatát” – mondta Les Zoltán, az Audi Hungaria járműgyártásért felelős igazgatósági tagja.
A győri Szerszámgyár nagy tapasztalattal rendelkezik az alumíniumból készült speciális, kisszériás modellek alkatrészeinek gyártásában. Jelenleg 700 magasan képzett munkatárs készíti a karosszériaelemeket, például ajtókat, oldalfalelemeket, motorháztetőket és csomagtérajtókat az Audi RS modellek, a tisztán elektromos Audi e-tron GT modellhez, valamint a Lamborghini Aventador, Huracan és Urus típusok számára. Ehhez az illusztris társasághoz csatlakozik az Audi A8 L Horch, melyhez a lemezalkatrészekből összeépített hátsó ajtó, – amely 130 mm-rel hosszabb, mint az A8 Long hátsó ajtaja –, illetve a tetőmerevítő keret készül Győrben. Ezen kívül a vállalat présüzemében gyártják a modell oldalfalát is.
A vállalat tovább bővíti Szerszámgyárát, a beruházás keretében a jelenlegi gyártócsarnokot 3.800 négyzetméterrel bővítik az exkluzívszériás gyártás számára, míg a logisztikai csarnok 2.500 négyzetméterrel bővül, melynek eredményeként a vállalat a győri karosszériaelemek iránti folyamatosan növekvő igényének tesz eleget.
Az elkészült karosszériaelemeket Győrből a németországi neckarsulmi gyártótelephelyre szállítják, ahol az Audi A8 L Horch modell gyártása történik. Ezt követően szállítják a kész modelleket a kínai kereskedésekbe.
Az Audi Hungaria történetében most először készül olyan karosszériaelem Győrben, amelyet kizárólag a kínai piacon értékesített modellbe építenek be – olvasható a közleményből.
Forrás: Audi Hungaria
Gyökeres változás jöhet a bulinegyedben június végétől: az Index birtokába jutott előterjesztés szerint sétálóutcává alakítanák…
A közlekedésbiztonság javítása érdekében egy új EU-s javaslat előírná, hogy a tíz évnél idősebb autók…
A gépjárműadót április 15.éig kellett befizetniük a járműtulajdonosoknak, üzemben tartóknak. A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) friss…
A Tesla számos listán állt az élen az elmúlt években, de mostanában sikerült egy olyan…
Változik a forgalmi rend a Dohány utcában: felszabadul a trolik útvonala, szélesebbek lesznek a járdák,…
A CATL második generációs Shenxing akkumulátora öt perc alatt 520 kilométernyi hatótávot képes felvenni, és…