Categories: Hírek

Kínai exportra is dolgozik az Audi Hungaria

Karosszériát gyárt luxus limuzinokhoz

 

Az Audi Hungaria 2005-ben nyitotta meg Szerszámgyárát, ahol a présüzemekben és a karosszériagyártásban használatos gyártóberendezések, valamint a konszern szuper-sportmodelljei számára készülnek exkluzívszériás karosszériaelemek. A folyamatosan bővülő, Közép-Kelet-Európa legnagyobb Szerszámgyárának portfólióját eddig kizárólag sportmodellek alkották, a sorozatgyártás most azonban az Audi A8 L Horch luxuslimuzin karosszériaelemeivel bővült – írja a cég közleménye.

„Szerszámgyárunk a vállalaton belül kulcsfontosságú szerepet tölt be már évek óta. Örömünkre szolgál és egyben megtisztelő, hogy ilyen nagy kereslet mutatkozik az exkluzívszériás gyártásunkban készülő nagykomplexitású alumínium-karosszériaelemek iránt. Ez is bizonyítja Szerszámgyárunk professzionalizmusát, rugalmasságát, szakértelmét és sok éves tapasztalatát” – mondta Les Zoltán, az Audi Hungaria járműgyártásért felelős igazgatósági tagja.

A győri Szerszámgyár nagy tapasztalattal rendelkezik az alumíniumból készült speciális, kisszériás modellek alkatrészeinek gyártásában. Jelenleg 700 magasan képzett munkatárs készíti a karosszériaelemeket, például ajtókat, oldalfalelemeket, motorháztetőket és csomagtérajtókat az Audi RS modellek, a tisztán elektromos Audi e-tron GT modellhez, valamint a Lamborghini Aventador, Huracan és Urus típusok számára. Ehhez az illusztris társasághoz csatlakozik az Audi A8 L Horch, melyhez a lemezalkatrészekből összeépített hátsó ajtó, – amely 130 mm-rel hosszabb, mint az A8 Long hátsó ajtaja –, illetve a tetőmerevítő keret készül Győrben. Ezen kívül a vállalat présüzemében gyártják a modell oldalfalát is.

A vállalat tovább bővíti Szerszámgyárát, a beruházás keretében a jelenlegi gyártócsarnokot 3.800 négyzetméterrel bővítik az exkluzívszériás gyártás számára, míg a logisztikai csarnok 2.500 négyzetméterrel bővül, melynek eredményeként a vállalat a győri karosszériaelemek iránti folyamatosan növekvő igényének tesz eleget.

Az elkészült karosszériaelemeket Győrből a németországi neckarsulmi gyártótelephelyre szállítják, ahol az Audi A8 L Horch modell gyártása történik. Ezt követően szállítják a kész modelleket a kínai kereskedésekbe.

Az Audi Hungaria történetében most először készül olyan karosszériaelem Győrben, amelyet kizárólag a kínai piacon értékesített modellbe építenek be – olvasható a közleményből.

Forrás: Audi Hungaria

Double D

Recent Posts

Amerika szabadulna a stop-start rendszerektől

Akkor sem spórolhatsz a benzinnel, ha szeretnél! A stop-start rendszerek fontos szerepet játszanak az üzemanyag-fogyasztás csökkentésében és…

22 óra ago

Mostantól akár 40 fokban is tilos az autóklíma Olaszországban!

Új szankciók jönnek a légkondik helytelen használatáért. A nyár beköszöntével és a magas hőmérsékletekkel a…

22 óra ago

Eldőlhet, hogy ki korszerűsítheti a ferencvárosi Mester utcát

Zöldebb, vonzóbb, hosszabb távú időtöltésre is alkalmas környék lesz a ferencvárosi Mester utca belső, a…

2 nap ago

Régiónként eltérő ütemben zajlik, de feltartóztathatatlan az akkumulátoros elektromos autók globális térnyerése

A JATO új, átfogó elemzéséből kiderül, hogy a globális átállás az akkumulátoros elektromos járművekre (BEV)…

3 nap ago

Nem röhög! „Év végéig az amerikai lakosság felének elérhető lesz a Robotaxi”

Musk már sokszor mondott nagyot, de a mostani az extrémebb ígéretek közé tartozik Elon Musk…

3 nap ago

Fókuszban a buszsávok

Ismét a buszsávban szabálytalanul közlekedőket ellenőrizték a BRFK és a BKK munkatársai. A Budapesti Közlekedési…

4 nap ago