MOL MOVE néven indult egyedülálló hűségprogram legkényelmesebben mobilapplikációval használható, és az üzemanyag-kedvezményeken túl számos személyre szabott ajánlatot és játékokat is kínál a MOL töltőállomásokon vásárló regisztrált ügyfeleknek. A januári bevezetés óta mintegy 390 ezer vásárló regisztrált a programba, a mobilalkalmazást pedig 340 ezren töltötték le – írja közleményében a Mol.
Teljes mértékben digitalizált (kártya nélkül is használható), a vásárlási szokásokhoz és az ügyfélelvárásokhoz igazodó, kiemelkedően kényelmes hűségprogramot indított a legnagyobb hazai töltőállomáshálózattal rendelkező Mol. A korábbi, Multipont elnevezésű programot leváltó MOL MOVE elindításához hosszú evolúciós folyamat vezetett. A digitalizált megközelítést a Mol Horvátországban és Szlovéniában vezette be elsőként, majd továbbfejlesztette. A januári magyarországi bevezetés óta a visszajelzések kifejezetten kedvezőek: már az első hónapokban 390 ezer tag csatlakozott, a mobilalkalmazást pedig 340 ezren töltötték le.
A programhoz a vásárlók az alkalmazás letöltésével vagy a molmove.hu weboldalon történő regisztrációval csatlakozhatnak, és a belépés pillanatától rengeteg pont, kedvezmény, meglepetés, játék és szolgáltatás várja őket. Aki alkalmazásból startol, eleve több ponttal indul, és azok is (akár egy vagy több szintugrást is lehetővé tevő) pluszpontokhoz jutnak, akik évek óta hűséges vásárlók, és már a Multipont programban is részt vettek. Az Android és iOS okostelefonokon is elérhető. MOL MOVE ugyanakkor egy teljes egészében új fejlesztés, amelyhez hasonló hűségprogram nincs a magyar piacon. Erős hangsúlyt helyez az adatok biztonságára és az információk áttekinthetőségére: az alkalmazásban mindenki egyszerűen nyomon követheti pontegyenlegét, a hűségprogramon belül elért szintet (Green, Silver, Gold, VIP), a korábbi tevékenységeiket, vásárlásaikat, valamint az elérhető kuponok és kedvezmények választékát.
A rendszer a vásárlások, illetve a szolgáltatások igénybevétele után kedvezményekre jogosító, valamint a szintlépésre lehetőséget adó pontokat biztosít. Minden szint eléréséhez, illetve már magához a belépéshez is ajándék társul, így például már a programhoz frissen csatlakozó Green szintű vásárlók is egy csésze ajándékkávéval és 10 Ft/liter egyszeri üzemanyag-vásárlási kedvezménnyel indítják a használatát. A különböző szintekhez kapcsolódó kedvezményekről további információ a molmove.hu oldalon található.
A MOL MOVE kulcseleme a játék – a gamifikált promóciók rendszere –, az egymásra épülő, feljebb lépésre ösztönző kedvezmények struktúrája (a szinteken felfelé haladva egyre nőnek a kedvezmények, és minél magasabb kategóriába jut valaki, annál értékesebb kedvezményekre jogosult: akár a 15 Ft/literes üzemanyagár-kedvezmény is elérhető), illetve a gyors előrehaladás lehetősége. A hazai autóhasználatban átlagos vásárlási szokások mellett mindössze 6 hónap alatt lehet a Green szintről a Silver szintre feljutni.
A MOL a közeljövőben a magyar tapasztalatokat is beépítve a régió többi országában is bevezeti új hűségprogramját. Közben pedig a magyar MOL MOVE is folyamatosan fejlődik a felhasználóktól érkező visszajelzések beépítésével – olvasható a Mol közleményében.
Forrás: MOL
A JATO új, átfogó elemzéséből kiderül, hogy a globális átállás az akkumulátoros elektromos járművekre (BEV)…
Musk már sokszor mondott nagyot, de a mostani az extrémebb ígéretek közé tartozik Elon Musk…
Ismét a buszsávban szabálytalanul közlekedőket ellenőrizték a BRFK és a BKK munkatársai. A Budapesti Közlekedési…
Az alkalmazás immár három magyar városban elérhető Csütörtöktől az Uber alkalmazás már három városban -…
Közlekedési fennakadásokra figyelmeztetett a Budapesti Közlekedési Központ a fővárosban július 24. és 28. között, delegációk…
Megkezdődött az őzek üzekedése. A nyári esték békéjét könnyen megzavarhatja egy hirtelen az útra ugró…