Bővíti a kiskereskedelemben értékesített autómárkák számát az AutoWallis, miután belép a SsangYong hazai kiskereskedelmi piacára.
Az AutoWallis csoport 2012 óta képviseli a SsangYongot, de eddig a márka gépjármű- és alkatrész kizárólagos nagykereskedelmi tevékenységét végezte Magyarországon, majd Romániában, Csehországban és Szlovákiában is.
Magyarországon 2021-ben 1000 SsangYong talált gazdára, ami 15,47 százalékos növekedés egy év alatt, miközben a hazai személyautó-piac 3,4 százalékkal csökkent – jelezte az AutoWallis, a DataHouse adatai alapján.
A mostani lépés jól illeszkedik a csoport stratégiájába, amelynek célja, hogy a vállalat az akvizíciók mellett organikusan is tovább növekedjen, így a már képviselt márkákat egyre több helyen tegye elérhetővé a kiskereskedelem terén is, a kapcsolódó szolgáltatásokkal együtt – közölték.
A tájékoztatás szerint a SsangYong összes modelljét – a Korando, a Musso és a Musso Grand, a Rexton, a Tivoli, valamint a Tivoli Grand – beszerezhetik az érdeklődők, az értékesítés mellett pedig hivatalos márkaszervizpont is elérhető, így a csoport szolgáltatási portfoliója is egy újabb márkával bővült – derül ki a tájékoztatóból.
Cash/fotó:Google
A Deutsche Bank elemzésében a világ 69 nagyvárosában nézte meg, mi, mennyibe kerül, és ezek…
Megkezdte a terjeszkedést a közép-kelet-európai régióban az Omoda és Jaecoo autómárka magyarországi importőre, a Genius…
Hirtelen meglátjuk az út mentén az ismerős dobozt, benne egy optikával. Beletaposunk a fékbe, mert…
Kizárólagos lakossági parkolóhelyek kialakításával segítik a helyi lakosokat. Új rendelkezést hozott Zugló önkormányzata azért, hogy…
Télikabátban vezet? A Volvo Car Poland megbízásából végzett kutatás szerint a lengyel sofőrök akár 83%-a…
A 6x6 Taxi felfüggeszti működését, indoklásul számos nehezséget említenek, amelyek kiderülnek abból a levélből, melyet…