Bővíti a kiskereskedelemben értékesített autómárkák számát az AutoWallis, miután belép a SsangYong hazai kiskereskedelmi piacára.
Az AutoWallis csoport 2012 óta képviseli a SsangYongot, de eddig a márka gépjármű- és alkatrész kizárólagos nagykereskedelmi tevékenységét végezte Magyarországon, majd Romániában, Csehországban és Szlovákiában is.
Magyarországon 2021-ben 1000 SsangYong talált gazdára, ami 15,47 százalékos növekedés egy év alatt, miközben a hazai személyautó-piac 3,4 százalékkal csökkent – jelezte az AutoWallis, a DataHouse adatai alapján.
A mostani lépés jól illeszkedik a csoport stratégiájába, amelynek célja, hogy a vállalat az akvizíciók mellett organikusan is tovább növekedjen, így a már képviselt márkákat egyre több helyen tegye elérhetővé a kiskereskedelem terén is, a kapcsolódó szolgáltatásokkal együtt – közölték.
A tájékoztatás szerint a SsangYong összes modelljét – a Korando, a Musso és a Musso Grand, a Rexton, a Tivoli, valamint a Tivoli Grand – beszerezhetik az érdeklődők, az értékesítés mellett pedig hivatalos márkaszervizpont is elérhető, így a csoport szolgáltatási portfoliója is egy újabb márkával bővült – derül ki a tájékoztatóból.
Cash/fotó:Google
Nem célszerű arra játszani, hogy előbb kiszúrjuk a traffipaxokat, mint ahogy azok lefotóznának minket. Az…
A nyári csúcsidőszakra egészen szeptember 1-ig szüneteltetik az M7-es autópálya felújítását. Leállítják nyárra az M7-es…
Hétfőtől egy héten keresztül fokozott rendőri ellenőrzést tartanak Magyarország közútjain, melynek célja a járművezetők ittas…
Spanyolország az egyik legnépszerűbb nyaralóhely a magyar utazók között is. Azonban gyakorlott nyaralóként is érdemes…
Az Uber budapesti indulásának első évfordulóját ünnepli. Az Uber Budapesten kívüli terjeszkedése Miskolc városával indul.…
Az Európai Bizottság új, átfogó módosítási javaslattal szervezné át a műszaki vizsgáztatást. Ennek részeként kötelezővé…