Bővíti a kiskereskedelemben értékesített autómárkák számát az AutoWallis, miután belép a SsangYong hazai kiskereskedelmi piacára.
Az AutoWallis csoport 2012 óta képviseli a SsangYongot, de eddig a márka gépjármű- és alkatrész kizárólagos nagykereskedelmi tevékenységét végezte Magyarországon, majd Romániában, Csehországban és Szlovákiában is.
Magyarországon 2021-ben 1000 SsangYong talált gazdára, ami 15,47 százalékos növekedés egy év alatt, miközben a hazai személyautó-piac 3,4 százalékkal csökkent – jelezte az AutoWallis, a DataHouse adatai alapján.
A mostani lépés jól illeszkedik a csoport stratégiájába, amelynek célja, hogy a vállalat az akvizíciók mellett organikusan is tovább növekedjen, így a már képviselt márkákat egyre több helyen tegye elérhetővé a kiskereskedelem terén is, a kapcsolódó szolgáltatásokkal együtt – közölték.
A tájékoztatás szerint a SsangYong összes modelljét – a Korando, a Musso és a Musso Grand, a Rexton, a Tivoli, valamint a Tivoli Grand – beszerezhetik az érdeklődők, az értékesítés mellett pedig hivatalos márkaszervizpont is elérhető, így a csoport szolgáltatási portfoliója is egy újabb márkával bővült – derül ki a tájékoztatóból.
Cash/fotó:Google
A Volkswagen is beszállna a hatótávnövelt villanyautók (EREV) európai piacára, ahol eddig csak néhány szereplő…
Főtaxi sofőr toborzó nyíltnap 150 000 FORINT KEZDÉSI TÁMOGATÁSSAL!2025. április 28-án, HÉTFŐN 10:00 órakor A…
Csak ritkán hibázik a sebességmérésre felállított rendszer, de amikor megtörténik, az sokszor érdekes, tanulságos esetet…
Gyökeres változás jöhet a bulinegyedben június végétől: az Index birtokába jutott előterjesztés szerint sétálóutcává alakítanák…
A közlekedésbiztonság javítása érdekében egy új EU-s javaslat előírná, hogy a tíz évnél idősebb autók…
A gépjárműadót április 15.éig kellett befizetniük a járműtulajdonosoknak, üzemben tartóknak. A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) friss…