Categories: Hírek

Mobilitási szolgáltatóvá válik a Toyota

All in One

 

A Toyota új európai bemutatóterem-koncepciója a vállalat átalakulását jelzi a világ elsőszámú autógyártójából a világ ügyfélközpontú mobilitási szolgáltatójává. Az új európai bemutatóterem arculatot a franciaországi Eragny-sur-Oise-i Toyota márkakereskedő telephelyén mutatták be, amely a gyártó összes termékét és mobilitási szolgáltatását egy fedél alatt egyesíti – írja a Toyota News.

A Toyota a franciaországi Eragny-sur-Oise-ban található telephelyen mutatta be új elképzelését az európai kiskereskedelmi hálózatának jövőjéről. Ez megerősíti a Toyota márkakereskedők központi szerepét az ügyfelek számára nyújtott magával ragadó márkaélmény biztosításában, miközben a gyártó mobilitási vállalattá alakul. A Toyota megközelítése teljes mértékben összhangban van hosszútávú küldetésével, amelyet a „Beyond Zero” testesít meg, és célja a minden igényt kielégítő, emlékezetes vásárlói élmények biztosítása. Az új koncepció bevezetése a márka friss vizuális identitását kelti életre a bemutatóterem belső kialakításának segítségével, amely egy „ügyfélközpont” köré szerveződik – egy olyan élettér köré, ahol a vásárlók digitális módszereken és értékesítési szakértőkön keresztül is kapcsolatba léphetnek a márkával.

Az új márkakereskedésekben a vállalat termékeinek és szolgáltatásainak teljes skáláját dedikált részeken mutatják be, kezdve az új Toyota modellektől a Toyota Gazoo Racing termékeken, a bZ márkájú akkumulátoros elektromos járműveken, a hitelesített használtautókon és a vevőszolgálaton keresztül a Kinto mobilitási szolgáltatásokig. A különféle interaktív digitális érintkezési pontok személyre szabott helyszíni élményt nyújtanak az ügyfeleknek, lehetővé téve számukra, hogy felfedezzék a márka különböző oldalait, valamint termékkínálatát és mobilitási megoldásait.

A digitális élmény kiegészítéseként az ügyfelek természetesen a márkakereskedés szakértő munkatársaival is találkozhatnak, akik további személyre szabott tanácsokat és támogatást nyújtanak. Összességében az új bemutatóterem-koncepció lehetővé teszi a márkakereskedők munkatársainak, hogy az egyes vásárlói élményeket hozzáigazítsák, és egyedi igényeiknek megfelelően biztosítsák minden ügyfél számára.

„Új bemutatóterem-koncepciónk fontos lépést jelent azon törekvésünk felé, hogy vásárlóink számára a legvonzóbb elektrifikált mobilitási márkává váljunk. Az új kiskereskedelmi arculat friss márkaélményt, valamint munkatársaink számára új munkamódszert jelent. Minden termékünket és szolgáltatásunkat egy fedél alá hozzuk márkakereskedőink segítségével, ami így egy új vásárlói élményközponttá varázsolja a szalonokat. A vásárlók így digitális utazásukat egy emlékezetes helyszíni élménnyel egészíthetik ki, ahol értékesítőink biztosítják az alapvető emberi kommunikációt” – avat be Didier Gambart, a Toyota európai értékesítési, marketing és vevői tapasztalatokért felelős alelnöke.

A Toyota európai tevékenységeit 29 Nemzeti Marketing és Kereskedelmi Vállalatból álló hálózat támogatja 53 országban, összesen mintegy 3.000 értékesítési ponttal és 9 gyártóüzemmel. 2021-ben a Toyota 1.076.300 darab Toyota és Lexus modellt értékesített Európában.

Forrás: Toyota News

OldA

Recent Posts

30 év után hétfőn elköszönt az utasoktól Budapest népszerű taxitársasága

Az utasoktól és a kollégáitól is elköszönt hétői Facebook-posztjában a 6×6 Taxi. A népszerű társaság közölte:…

19 óra ago

Nem szállítunk zsidókat – kidobták a taxiból a korábbi szépségkirálynőt

Miriam Mattova kanadai–szlovák modell szerint vallási alapon tették ki az út szélén, miután az Uber-sofőrje…

19 óra ago

Úgy tűnik, mégsem kell majd évente műszaki vizsgáztatni a tíz évnél öregebb autókat

Noha korábban az Európai Bizottság ezt is felvetette, most úgy tűnik, mégsem kell majd évente műszaki…

19 óra ago

James Bond technika és dublőrök a vizsgákon

Miért kell mobilzavaró eszközt használni a vizsgaközpontokban? Rejtett kamerákkal és apró fülhallgatókkal csalnak a vizsgákon. 300-400…

2 nap ago

Elgázolt két embert egy önvezető taxi Kínában, mindkét sérült intenzív osztályra került.

Két gyalogos került intenzív osztályra, miután szombat reggel súlyos balesetet okozott egy önvezető taxi a kínai Zhuzhou…

2 nap ago

Kigyulladhat töltés közben az ID.4, ezért visszahívást rendelt el a Volkswagen USA

A visszahívást csak több tűzeset után rendelték el. Két sürgős visszahívási akciót hirdetett a Volkswagen…

2 nap ago