A hátsótengelyen tapasztalható esetleges rozsdásodás miatt az Opel világszerte összesen 570 ezer Insignia visszahívására kényszerül. A meghibásodás extrém esetben akár az alkatrész töréséhez is vezethet – hívja fel a figyelmet a jarmuipar.hu
A hiba az elsőszériás Insignia modelleket, tehát az Insignia A jelzésű autókat érinti, melyeket 2007 és 2013 között gyártott az akkor még a General Motors alá tartozó német OEM. Globális szinten 570 ezer autó érintett, ebből 113 ezer jut Németországra.
A német hatóságoknak eddig tíz olyan esetről van tudomása, ahol idő előtti rozsdásodást tapasztaltak a hátsótengelynél a lengőkarokon.
Az Opel szóvivője hangsúlyozta, hogy egyelőre nem ismert olyan incidens, amely anyagi kárral vagy személyi sérüléssel járt volna. Az érintett autókon egy ingyenes, tíz perc alatt elvégezhető ellenőrzést hajtanak végre – írja az Automobilwoche.
Cash/fotó: carpixel.net
De miért? A közúti balesetekben elhunytak száma világszerte évente nagyjából 1,19 millió főre tehető, ami azt…
Valós fogyasztási és kibocsátási adatok mutatják, hogy konnektoros hibridekkel alig spórolnak benzint az autósok, a…
Az Európai Parlament képviselői támogatják a jogosítványok uniós szabályozásának reformját. Mutatjuk, milyen változások jönnek! Az…
Egy új uniós rendelet lépett hatályba, amelyről még alig hallottak az autósok, pedig mindenkit érint…
Október 30. és november 9. között, Tokióban kerül megrendezésre a 2025-ös Japán Mobilitási Kiállítás, amely…
Németországban költségcsökkentő reformra készülnek a jogosítványszerzésben: miután a mobilokba költöztetik az elméleti képzést, a bukás…