Az autóipart sújtó nehézségek ellenére a Mercedes-Benznek immár hatodik éve sikerül megőriznie vezető szerepét a prémium szegmensben hazánkban. 5468 regisztrált személyautóval zárta a 2021-es évet, amely így a márka magyarországi történetének legjobb évét jelenti – számol be a gyár eredményéréről hírei között az Autopro.hu
A 2021-es év további kihívásokkal állította szembe az autóipart. Annak ellenére, hogy a félvezetőhiány a márkát is erősen érintette, nem vetette vissza a Mercedes-Benz magyarországi sikerét a prémium szegmensben, a 2020. évi értékesítéshez képest 21 százalékkal több Mercedes-Benz személyautót regisztráltak 2021-ben.
A tisztán elektromos, plug-in hibrid és hibrid személyautók a teljes, 5648 egységes értékesítés negyedét tették ki (1350 darab regisztrált xEV modell 2021-ben), ezzel jelentősen meghaladva a teljes piac hatszázalákos értékét. A márka az elmúlt évben már hat teljesen elektromos Mercedes-EQ modellt forgalmazott (EQA, EQB, EQC, EQE, EQS és EQV), és a plug-in hibrid modellek száma is 14-re nőtt (A-osztály limuzin és kompakt limuzin, B-osztály, CLA Coupé és Shooting Brake, E-osztály limuzin és T-modell, GLA SUV, GLC SUV és Coupé, GLE SUV és Coupé, valamint C-osztály limuzin és T-modell).
Évek óta töretlen az SUV modellek népszerűsége, 2021-ben is ezeket választották a legtöbben, ebből a szegmensből került ki a regisztrált Mercedes-Benz személyautók 47 százaléka. A Mercedes-Benz kecskeméti gyárában készült modellekből pedig 754 darabot regisztráltak itthon – olvasható az összesítésben.
Cash/fotó: Mercedes-media
Gyorsabban és pontosabban közlekedhetnek a villamosok a Népszínház utcában: a közösségi közlekedés előnyben részesítése miatt…
Tisztelt Elnök úr! Sokszor hallottam már Önt nyilatkozni rádióban, tévében, és úgy vettem észre, hogy…
Valós előnyük nem összemérhető a biztonsági kockázatukkal. Kínai autóipari hatóságok új, hangsúlyosan biztonsági szempontokra épülő…
„Ma egy dühöngő autós – egy taxisofőr – paprikaspray-jel fújta le az egyik buszsofőrünket, aki…
Nagy hibának nevezte az Európai Unió döntését a belső égésű motorok 2035-ös betiltásáról a BMW…
A kínai elektromos autók iránt csak szerény az érdeklődés Európában – derül ki egy pénteken…