1997-ben Magyarország még csak reménykedett, hogy egyszer majd a nagy európai közösség tagja lehet. Annak a közösségnek, melyben a például a taxit a tömegközlekedés szerves részének tekintik. Taxi Csoportról, Északi Taxi Tanácsról itthon senki sem hallott. Ezt az ismeretlen világot hozta közelebb a magyar taxisokhoz és bizony a jogalkotókhoz is az Adam Tarnowskival, az IRU Taxi Csoport főtitkárával készített beszélgetés, és az Állásfoglalás a Taxiknak a Citizens’ Networkbe történő integrálásáról című tanulmány. Azt hiszem ettől a szinttől még 2021-ben is fényévekre vagyunk. A taxi például megtűrt szolgáltatás, és egyáltalán nem része a tömegközlekedésnek. Pontosabban az, hiszen évente milliók veszik igénybe saját jármű helyett, ám ez jogalkotóinknak nem éri el az ingerküszöbét.
↓↓↓ Lapozni itt tudsz!
[pdf-embedder url=”https://taxisokvilaga.hu/wp-content/uploads/2021/12/tv_1997_01_14-18.pdf”]
Bár már egy évtizede működik a VÉDA-rendszer a hazai közutakon, még mindig beleszaladni téves feltételezésekbe…
A májusi adatok szerint több mint 50 százalékkal nőtt az elektromos autók iránti érdeklődés egy…
A Google Maps már kivette, a Waze egyelőre még mutatja a traffipaxok helyét – de…
Már nem csak az elektromosok és hibridek sújtják a piaci versenyben a benzines és gázolajos…
2020 elejéhez képest tízszeresére nőtt a tisztán elektromos járműállomány Magyarországon. Minden idők második legjobb havi…
A lejárt jogosítvány nem csupán egy adminisztratív baki, hanem súlyos következményekkel is jár. Aki nem…