1997-ben Magyarország még csak reménykedett, hogy egyszer majd a nagy európai közösség tagja lehet. Annak a közösségnek, melyben a például a taxit a tömegközlekedés szerves részének tekintik. Taxi Csoportról, Északi Taxi Tanácsról itthon senki sem hallott. Ezt az ismeretlen világot hozta közelebb a magyar taxisokhoz és bizony a jogalkotókhoz is az Adam Tarnowskival, az IRU Taxi Csoport főtitkárával készített beszélgetés, és az Állásfoglalás a Taxiknak a Citizens’ Networkbe történő integrálásáról című tanulmány. Azt hiszem ettől a szinttől még 2021-ben is fényévekre vagyunk. A taxi például megtűrt szolgáltatás, és egyáltalán nem része a tömegközlekedésnek. Pontosabban az, hiszen évente milliók veszik igénybe saját jármű helyett, ám ez jogalkotóinknak nem éri el az ingerküszöbét.
↓↓↓ Lapozni itt tudsz!
[pdf-embedder url=”https://taxisokvilaga.hu/wp-content/uploads/2021/12/tv_1997_01_14-18.pdf”]
Egy új uniós rendelet lépett hatályba, amelyről még alig hallottak az autósok, pedig mindenkit érint…
Október 30. és november 9. között, Tokióban kerül megrendezésre a 2025-ös Japán Mobilitási Kiállítás, amely…
Németországban költségcsökkentő reformra készülnek a jogosítványszerzésben: miután a mobilokba költöztetik az elméleti képzést, a bukás…
Változatos programokkal és gyertyafényes vacsorával búcsúzik az idei szezon a Pesti alsó rakparton. A hosszú…
Egy német sofőrt 150 euróra, vagyis közel 58 000 forintra büntettek, mert vezetés közben az…
Az október 23-ai rendezvények és gyűlések miatt ideiglenes forgalomkorlátozás lesz 2025. október 26-ig Budapest több…