1997-ben Magyarország még csak reménykedett, hogy egyszer majd a nagy európai közösség tagja lehet. Annak a közösségnek, melyben a például a taxit a tömegközlekedés szerves részének tekintik. Taxi Csoportról, Északi Taxi Tanácsról itthon senki sem hallott. Ezt az ismeretlen világot hozta közelebb a magyar taxisokhoz és bizony a jogalkotókhoz is az Adam Tarnowskival, az IRU Taxi Csoport főtitkárával készített beszélgetés, és az Állásfoglalás a Taxiknak a Citizens’ Networkbe történő integrálásáról című tanulmány. Azt hiszem ettől a szinttől még 2021-ben is fényévekre vagyunk. A taxi például megtűrt szolgáltatás, és egyáltalán nem része a tömegközlekedésnek. Pontosabban az, hiszen évente milliók veszik igénybe saját jármű helyett, ám ez jogalkotóinknak nem éri el az ingerküszöbét.
↓↓↓ Lapozni itt tudsz!
[pdf-embedder url=”https://taxisokvilaga.hu/wp-content/uploads/2021/12/tv_1997_01_14-18.pdf”]
Két fővárosi iskolánál, a XIV. és a XVII. kerületben rajtol a BKK által koordinált Iskolautca-program,…
Gyorsabban és pontosabban közlekedhetnek a villamosok a Népszínház utcában: a közösségi közlekedés előnyben részesítése miatt…
Tisztelt Elnök úr! Sokszor hallottam már Önt nyilatkozni rádióban, tévében, és úgy vettem észre, hogy…
Valós előnyük nem összemérhető a biztonsági kockázatukkal. Kínai autóipari hatóságok új, hangsúlyosan biztonsági szempontokra épülő…
„Ma egy dühöngő autós – egy taxisofőr – paprikaspray-jel fújta le az egyik buszsofőrünket, aki…
Nagy hibának nevezte az Európai Unió döntését a belső égésű motorok 2035-ös betiltásáról a BMW…