Szenczi Szabó János neve alapítóként felmerült már a múlt század ’80-as éveiben is a Lux Taxi, majd a Gábriel és a Tele5 Taxi esetén. 1996-ban a Taxiunió Kft-re alapozva Sipeki Józseffel és Kovács Józseffel megalapította a Taxi2000 Egyesülést. Az idő igazolta elképzeléseit, hiszen ez a cég is jó ideig sikeres volt. A riportban elhangzik a nulla forintos kiállási-díj és a szintén nulla forintos alapdíj. Továbbá, hogy a 100 forintos kilométedíjból 20 forintot elengedtek a nagyobb megrendelőknek. A végén szó esik a Tele5 Kft. tulajdonosi viszonyának megváltoztatásával kapcsolatos harci kutyákról, a Pasaréti út rendőrség általi kiürítéséről. Amiről sokan beszéltek, vagyis az éles lövöldözésről, az utcai harcról nem.
Tegnap jelent meg archív rovatunkben “Érik a gyümölcs” címmel a 6×6 Taxi vezetőségének beszámolója. Nos, az ígért válasz “Rothad a gyümölcs” címmel is itt olvasható, egy taxis kolléga tollából. Jó szórakozást.
↓↓↓ Lapozni itt tudsz!
[pdf-embedder url=”https://taxisokvilaga.hu/wp-content/uploads/2021/11/tv_1996_08_09-10.pdf”]
Gyorsabban és pontosabban közlekedhetnek a villamosok a Népszínház utcában: a közösségi közlekedés előnyben részesítése miatt…
Tisztelt Elnök úr! Sokszor hallottam már Önt nyilatkozni rádióban, tévében, és úgy vettem észre, hogy…
Valós előnyük nem összemérhető a biztonsági kockázatukkal. Kínai autóipari hatóságok új, hangsúlyosan biztonsági szempontokra épülő…
„Ma egy dühöngő autós – egy taxisofőr – paprikaspray-jel fújta le az egyik buszsofőrünket, aki…
Nagy hibának nevezte az Európai Unió döntését a belső égésű motorok 2035-ös betiltásáról a BMW…
A kínai elektromos autók iránt csak szerény az érdeklődés Európában – derül ki egy pénteken…