Egy konferencia keretében az érintett hatóságok, felügyeleti szervek és a taxisok képviselői vitatták meg a taxizással összefüggő problémákat, és tettek azokra megoldási javaslatot. Kiemelnénk egy részt az alábbi bevezetőből, mely így hangzik: “ember (hatóság) legyen a talpán, aki olyat tud elképzelni, amivel minden érdekképviselet és döntéshozó szerv egyetért. E lap hasábjain olyan sokszor leírtuk már (de minek?), hogy nem elég ócsárolni a másikat, tudni kell elfogadható, szakszerű javaslatokat is tenni.” Ezt 1995-ben írtuk. Szerintünk a helyzet azóta romlott, de következzen Kéthelyi József taxipiacról alkotott véleménye 1995-ből.
Két fővárosi iskolánál, a XIV. és a XVII. kerületben rajtol a BKK által koordinált Iskolautca-program,…
Gyorsabban és pontosabban közlekedhetnek a villamosok a Népszínház utcában: a közösségi közlekedés előnyben részesítése miatt…
Tisztelt Elnök úr! Sokszor hallottam már Önt nyilatkozni rádióban, tévében, és úgy vettem észre, hogy…
Valós előnyük nem összemérhető a biztonsági kockázatukkal. Kínai autóipari hatóságok új, hangsúlyosan biztonsági szempontokra épülő…
„Ma egy dühöngő autós – egy taxisofőr – paprikaspray-jel fújta le az egyik buszsofőrünket, aki…
Nagy hibának nevezte az Európai Unió döntését a belső égésű motorok 2035-ös betiltásáról a BMW…