A Főtaxi és a Budapest Taxi közösségi médiás csatornáinak kezelésére kapott megbízást a Positive Adamsky digital&social tagügynöksége. Budapest legrégebbi taxitársasága a márkaarculat fiatalítását tűzte ki célul – írja a társaság közleményében.
A Stelius Befektető Zrt. mindkét taxis tagvállalata, a Főtaxi és a Budapest Taxi is a Positive Adamsky social tagügynökségének ügyfele lett a fiatalok felé nyitó kommunikációs stratégia részeként.
A Budapest Airport, a Budapest Park és a MONYO Land hivatalos taxitársasága az új célcsoportok elérése mellett a sofőrök márka iránti lojalitását szeretné növelni.
„Cégünk 1913-as alapításával a legrégebbi budapesti taxitársaság; 108 éve szolgáljuk az utasok kényelmét, ebbe az élménybe a fiatalokat is szeretnénk bevonni. A fiatalokkal rezonáló hangnem és stílus kialakítása a social mediában alapfeltétel, ennek megvalósítására a Positive Adamsky kreativitásában láttuk a megoldást” – mondta el Reich Ádám, a Főtaxi Zrt vezérigazgatója.
Cash/fotó: Google
A Nemzeti Adó-és Vámhivatal alapesetben 5 évre visszamenőleg végezhet ellenőrzéseket az adózóknál. Jelenleg a nemzetközi…
Sok vállalkozóval előfordul, hogy vállalkozását időnként szüneteltetni kényszerül. A főállású vállalkozóknál érdemes figyelni arra, hogy…
Lépett a kormány, lehet spórolni. A kényelmi díjnak eddig nem volt semmilyen maximuma, a viszonteladók…
Tombol a nyár, itt az ideje a lazításnak. Tömegek indulnak autóval a tenger felé, és…
Két autóipari céggel, a Luciddal és a Nuróval állt össze az Uber. Az autósokat ezúttal…
A Nemzeti Adó- és Vámhivatal nyári ellenőrzései különösen két témára koncentrálódnak az idén: ezek a…