Az 1992-es taxis szabályozás 100 ezer forint elkülőnítetten kezelt vagyoni biztosítékot írt elő a taxis vállalkozók számára. Ezt ki lehetett váltani biztosítással, vagy az érdekképviseletek által adott kezességgel. 1994-re ezt átlagosan évi 10 ezer forintért és persze tagdíj fejében adták a “taxisokat képviselők”. Nem csoda, hogy szaporodni kezdtek az érdekképviseletek, melyek közül például az akkori kormány támogatását élvező VÁLTOÉE már a 10 ezer forintot sem kérte, csak a tagdíjat szedte be. Egy darabig, mert a tagok később azt sem fizették ki. Az akkori Taxis Kamara a miniszterhez fordult, több problémával is.
Az Európai Parlament képviselői támogatják a jogosítványok uniós szabályozásának reformját. Mutatjuk, milyen változások jönnek! Az…
Egy új uniós rendelet lépett hatályba, amelyről még alig hallottak az autósok, pedig mindenkit érint…
Október 30. és november 9. között, Tokióban kerül megrendezésre a 2025-ös Japán Mobilitási Kiállítás, amely…
Németországban költségcsökkentő reformra készülnek a jogosítványszerzésben: miután a mobilokba költöztetik az elméleti képzést, a bukás…
Változatos programokkal és gyertyafényes vacsorával búcsúzik az idei szezon a Pesti alsó rakparton. A hosszú…
Egy német sofőrt 150 euróra, vagyis közel 58 000 forintra büntettek, mert vezetés közben az…