Az 1992-es taxis szabályozás 100 ezer forint elkülőnítetten kezelt vagyoni biztosítékot írt elő a taxis vállalkozók számára. Ezt ki lehetett váltani biztosítással, vagy az érdekképviseletek által adott kezességgel. 1994-re ezt átlagosan évi 10 ezer forintért és persze tagdíj fejében adták a “taxisokat képviselők”. Nem csoda, hogy szaporodni kezdtek az érdekképviseletek, melyek közül például az akkori kormány támogatását élvező VÁLTOÉE már a 10 ezer forintot sem kérte, csak a tagdíjat szedte be. Egy darabig, mert a tagok később azt sem fizették ki. Az akkori Taxis Kamara a miniszterhez fordult, több problémával is.
Gyökeres változás jöhet a bulinegyedben június végétől: az Index birtokába jutott előterjesztés szerint sétálóutcává alakítanák…
A közlekedésbiztonság javítása érdekében egy új EU-s javaslat előírná, hogy a tíz évnél idősebb autók…
A gépjárműadót április 15.éig kellett befizetniük a járműtulajdonosoknak, üzemben tartóknak. A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) friss…
A Tesla számos listán állt az élen az elmúlt években, de mostanában sikerült egy olyan…
Változik a forgalmi rend a Dohány utcában: felszabadul a trolik útvonala, szélesebbek lesznek a járdák,…
A CATL második generációs Shenxing akkumulátora öt perc alatt 520 kilométernyi hatótávot képes felvenni, és…