Az 1992-es taxis szabályozás 100 ezer forint elkülőnítetten kezelt vagyoni biztosítékot írt elő a taxis vállalkozók számára. Ezt ki lehetett váltani biztosítással, vagy az érdekképviseletek által adott kezességgel. 1994-re ezt átlagosan évi 10 ezer forintért és persze tagdíj fejében adták a “taxisokat képviselők”. Nem csoda, hogy szaporodni kezdtek az érdekképviseletek, melyek közül például az akkori kormány támogatását élvező VÁLTOÉE már a 10 ezer forintot sem kérte, csak a tagdíjat szedte be. Egy darabig, mert a tagok később azt sem fizették ki. Az akkori Taxis Kamara a miniszterhez fordult, több problémával is.
Két fővárosi iskolánál, a XIV. és a XVII. kerületben rajtol a BKK által koordinált Iskolautca-program,…
Gyorsabban és pontosabban közlekedhetnek a villamosok a Népszínház utcában: a közösségi közlekedés előnyben részesítése miatt…
Tisztelt Elnök úr! Sokszor hallottam már Önt nyilatkozni rádióban, tévében, és úgy vettem észre, hogy…
Valós előnyük nem összemérhető a biztonsági kockázatukkal. Kínai autóipari hatóságok új, hangsúlyosan biztonsági szempontokra épülő…
„Ma egy dühöngő autós – egy taxisofőr – paprikaspray-jel fújta le az egyik buszsofőrünket, aki…
Nagy hibának nevezte az Európai Unió döntését a belső égésű motorok 2035-ös betiltásáról a BMW…